Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zauważam, ze po przejechaniu kilku km odpala się kontrolka Dpf, ale nawet po bardzo długiej jeździe ze stała prędkością i obrotami nie gaśnie, wiec pewnie wypalanie nie dochodzi do skutku. Auto stało się mulaste i trochę więcej pali. Po diagnostyce samochodu aplikacja w smartfonie okazlo się, ze max temperatura silnika na postoju to 70st, a jak ruszam to spada do 50.


Czy wymiana termostatów i uruchomienie wymuszenia wypalania w aplikacji pomoże w wypaleniu Dpf i przywróceniu dawnej mocy i spalania? Czy może to zupełnie nie o to chodzi i muszę szukać gdzieś indziej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Termostat to mus żeby było o czym mówić. Potem albo uda się kilka razy wypalić albo do czyszczenia. Zależy ile czasu był tak jeżdżony.

Musisz monitorować błędy i ciśnienie wsteczne.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.