Skocz do zawartości

BMW e39 523i Gasna kontrolki,nie odpala,po chwili wsio okey.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,dzieki za przyjecie.. BMW e39 523i Gasna kontrolki,nie odpala,po chwili wsio okey.Pany i Panewki, jadac wysiadło wszystko na liczniki,ani kontrolki ani zegary, tylko jedna od poduchy, slaby prąd, ledwo co trąbi i mocy brak, przerywa ze rozpędzić sie nie można, po paru odpaleniach dodatkowym starterem, wraca do normy, po jakimś czasie to samo, ledwo doczłapałem do domu.. aku nie padło, a po odłączeniu auto dalej chodzi i nie gaśnie. Myślałem ze masy,ale jak odłączę od akumulatora masę, tez nie ma takich objawów , miał ktoś taki problem? błędy odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta. odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta :x
Opublikowano
:x
Witam, dzięki za przyjecie.. BMW e39 523i gasną kontrolki,nie odpala,po chwili wsio okey.Pany i Panewki, jadac wysiadło wszystko na liczniki,ani kontrolki ani zegary, tylko jedna od poduchy, slaby prąd, ledwo co trąbi i mocy brak, przerywa ze rozpędzić sie nie można, po paru odpaleniach dodatkowym starterem, wraca do normy, po jakimś czasie to samo, ledwo doczłapałem do domu.. aku nie padło, a po odłączeniu auto dalej chodzi i nie gaśnie. Myślałem ze masy,ale jak odłączę od akumulatora masę, tez nie ma takich objawów , miał ktoś taki problem? błędy odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta. odczytałem, nic nie ma, ładowanie skacze 13,9-14,5 volta :x
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź kostkę stacyjki.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Sprawdź kostkę stacyjki.
Dzieki, moze byc ze ona? bo mam bębenek rozwalony i parę razy musze obrócić nim załapie, ale jak zapłon włączony to moze sie odłączać? zwarcie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej nadpalone styki.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Aktualizacja, panowie i panewki, po okolo 100km, ponownie prądu obyło, wszystko wysiadło ale nie do końca, zacząłem szukać przyczyny , zmierzyłem tez napięcie dochodzące do Aku i było tylko okolo 7,9V po odłączeniu Aku. Beata zgasła :cry: co ciekawe, gdy z autem jest wszystko okey, nie gaśnie gdy odłączę akumulator.. po paru próbach odpalenie z dodatkowego startera., znowu wszystko wróciło do normy i ładowanie pokazuje okolo 14,7V :lol: czyli cos z Alternatorem? a wymieniałem go rok temu.
Opublikowano
Nie koniecznie cały regulator, a tylko a tylko regulator napięcia. Ewentualnie coś z masą, zależy to w jakim stanie masz karoseria
Buda zdrowa, masy wszystkie odkręcałem, czyściłem, przesmarowałem tawotem miedzianym, a gdzie i jaki jest regulator napięcia? znam tylko ten w alternatorze ze szczotkami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli cos z Alternatorem? a wymieniałem go rok temu.

Jaki założyłeś? Firma?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
czyli cos z Alternatorem? a wymieniałem go rok temu.

Jaki założyłeś? Firma?

zmieniłem znowu Alternator na Boscha- kostke stacyjki i masy poczyściłem, ale to nie to,nadal zanikają kontrolki i wskaźniki i zanika prąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.