Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto z elektryczną regulacją kierownicy oraz fotelem wielokonturowym M z łamanym oparciem.


Przy wysiadaniu kolumna kierownicy jedzie w górę a górna część łamanego oparcia odchyla się do tyłu. Po włączeniu silnika trzeba czekać, aż kierownica zjedzie w dół a oparcie dojedzie do pionu (najpierw trzeba zapiać pas...). Niesamowicie irytujące, że trzeba tyle czekać.


Jak można to wyłączyć, by kierownica i fotel były zawsze w stałej pozycji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.