Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak oceniacie trwałość tego samochodu? Lub zapytam inaczej, czy jest już ktoś, kto przejechał minimum 150 tyś KM modelem X5? Czy ktoś może ocenić awaryjność po takim przebiegu> Ja z racji wysokich stóp procentowych i generalnie niepewnej sytuacji oraz problemów z dostępnością wyposażenia zastanawiam się czy nie wykupić samochodu po zakończeniu leasingu i nie jeździć nim jeszcze kilka lat, np do 7-8 i przebiegu ok 150 tyś
Opublikowano
Ponad 100k km w G05 40i i 50k w F95 bez żadnej poważnej awarii czy unieruchomienia auta. Poza pękająca przednia szyba ;) cisza i spokój. Tyle ode mnie. Aaaaa i sam planuję pozostać z F95 na dłużej :cool2: . Ale kilka osób miało tu więcej przygód.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam 130kkm. Usterek było mnóstwo a w ASO BMW czuję się jak w domu :lol: Wszystko do tej pory usuwane w ramach gwarancji i BRI.

Ale co najważniejsze, nigdy moje G05 nie zostało unieruchomione. Usterki były może upierdliwe ale niegroźnie.

Do tego ASO na prawdę się zawsze stara i staje na wysokości zadania!

Ostatnio pierwsze oznaki zużycia - wyrobiona tuleja wahacza. Wymiana za darmo w ramach BRI.


Leasing dawno spłacony i też planuję jeździć jeszcze ...jakiś czas. Takie czasy :!:

Opublikowano

Nie wiem jak z G05, ale F15 miałem 2 sztuki: jedna 175.000km druga 188.000km - obie bezproblemowe.

Teraz żona ujeżdża G06 4.0i, a ja się przesiadłem na F95 - oba na pewno zostaną na dłużej w domu :). Kilometrów już z wiekiem nie nabijam w tysiącach więc szkoda będzie się ich pozbywać ;).

Opublikowano

co za czasy, że człowiek się martwi czy 150k zrobi ;)


wymieniaj olej i filtry przynajmniej w połowie tego co pokazuje komputer, to już połowa sukcesu będzie :)


p.s. ja mam 8k obecnie i też myślę zrobić 150-200 minimum

Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi. Generalnie z x5 też mam podobne zdanie jak piszecie. Miałem trochę usterek, ale takich głupotek, które nie wpływają w żaden sposób na moją ogólną ocenę tego samochodu. A olej oczywiście wymieniam 2 razy w roku, czyli mniej więcej co 10 tyś km.
Opublikowano
przy 3tyś padł mi sterowniku ABS - wymienili, ale podczas naprawy uszkodzili wężyk od klimatyzacji. od czasu naprawy > 5 tyś wszystko ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie, pisałem juz o tym w innym temacie, dużo usterek. Raz unieruchmiony samochod i laweta ( rozpadlo sie koło pasowe). Narazie wszystko robione z pakietu repair ale nie czuje sie zbyt pewnie bo wydluzona gwarancja konczy sie za 4 miesiace a tez chciałbym pojeździc jeszcze trochę dłużej. Przynajmniej kolejne 2 lata.
Opublikowano
Ja się pozbyłem chwilowo wszystkich bmw , a powodem była absurdalna awaryjność g06 30d oraz g30(oczywiscie polski salon od nowosci moje). Na lawecie x6 odjechała 2 razy. Bałem sie tym jezdzic gdzieś dalej. Obecnie mam gle '21 i xc60 '21, i nie wiem co to awarie. Oba auta ok 50 tys km. Wroce do bmw bo kocham tę markę, czekam na lift x6.
Opublikowano

Panowie, miałem dobić nowy wątek, ale podepnę się tu. W skrócie:


Bylem na wymianie oleju, sprawdzili auto, okazuje się, że opony są "poząbkowane" z przodu. Według nich geometrię trzeba zrobić, kosztuje to chyba 800 zł. Czy nie powinni zrobić tego w ramach gwarancji? Auto ma 15 000 km przebiegu.

Opublikowano
Panowie, miałem dobić nowy wątek, ale podepnę się tu. W skrócie:


Bylem na wymianie oleju, sprawdzili auto, okazuje się, że opony są "poząbkowane" z przodu. Według nich geometrię trzeba zrobić, kosztuje to chyba 800 zł. Czy nie powinni zrobić tego w ramach gwarancji? Auto ma 15 000 km przebiegu.

 

A z ciekawości zapytam w którym serwisie byłeś?


U mnie to samo zaproponowali za 850zł. Przebieg 24 000 km.


Nawet założyłem nowy wątek w tym temacie ale nikt nie zareagował.


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=40&t=397463


A może to jest nowy sposób jak wyciągać pieniądze przez serwis


Skąd jesteś może razem podjedziemy do jakiegoś serwisu oponiarskiego zweryfikować to co proponuje serwis BMW

Opublikowano (edytowane)

Polecam znaleźć wulkanizatora ze sprzętem do geometrii Hunter Hawkeye 3D i sprawdzenie ustawien.

800zl za geometrie to jest rozbój w biały dzień :roll:


Często zdarza się niestety, że auto ma źle ustawiona geometrie po wyjeździe z fabryki.

Osobiście "poprawiałem" producenta kilka lat temu po odbiorze GLE oraz jeszcze wcześniej Grand Cherokee. Pierwszy właśnie ząbkował przednie opony, już po kilku tys. km, natomiast Jeep ściągał delikatnie na prawo. Oba auta po weryfikacji geometrii miały znaczne odchyłki od ustawień fabrycznych.

Przy okazji musze zganić Mercedesa za opony Dunlop Sport Maxx, które idą na pierwszy montaż w GLE. Opony zużyły się po ok 20 tys. km (spokojna jazda), były głośne oraz mega śliskie na mokrym. Naprawdę nie wiem jak Mercedes mógł popełnić taki błąd. Pierwszy lepszy "chinczyk" byłby pewnie lepszy :mrgreen:

Edytowane przez robert0707
Opublikowano
Polecam znaleźć wulkanizatora ze sprzętem do geometrii Hunter Hawkeye 3D i sprawdzenie ustawien.

800zl za geometrie to jest rozbój w biały dzień :roll:

 

Jest taki w Warszawie???


Ale pytanie podstawowe czy jest to objęte gwarancją?

Opublikowano
Byłem we Wrocławiu w serwisie. Wiadomo, mogę to zrobić samemu, ale chodzi mi o to, że mam gwarancję i czy ona nie powinna tego obejmować? W końcu auto nowe, piszecie ze z fabryki wyjechała z źle ustawioną geometrią, dziwi mnie to że nie robią tego w ramach gwarancji.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba was w waszym ASO nie lubią ;)

Ja kiedyś zgłosiłem problem niepewnego prowadzenia przy dużym obciążeniu (4 osoby i sprzęt narciarski) i ASO bez zająknięcia zrobiło pełną geometrię.


I na pewno miałem więcej niż 2000km...


Fakt, że podobno BMW AG coraz niechętniej płaci za "zbędne" naprawy.

Opublikowano
Chyba was w waszym ASO nie lubią ;)

Ja kiedyś zgłosiłem problem niepewnego prowadzenia przy dużym obciążeniu (4 osoby i sprzęt narciarski) i ASO bez zająknięcia zrobiło pełną geometrię.


I na pewno miałem więcej niż 2000km...


Fakt, że podobno BMW AG coraz niechętniej płaci za "zbędne" naprawy.

 

W tym ASO byłem pierwszy raz.


Sami mnie zwabili na Facebooku na gratisowy przegląd przed końcem gwarancji auta.


Jakbym był przewidujący to zgłosił bym nierówne prowadzenie tak jak Ty a teraz to po ptakach.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podjedź do jakiegoś studia detailingowego i za 100PLN odtłuszczą/wyczyszczą kierownicę i przywrócą jej matowość - robiłem to w poprzedniej G05 po 100k i wyszło super i żałowałem, że wcześniej tego nie robiłem.
Opublikowano

Dzisiaj ogłosili 5najbardziej psujących się aut wg TÜV -x5/x6 na piątym miejscu. ☹️

Mam nadzieje ze mój będzie ok - już płynie do mnie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

U mnie póki co na 25tkm:

- dwa razy laweta z powodu awarii systemu ad blue

- raz problem z klimą 4 strefy (z przodu chłodziła z tyłu grzała)

- Co jakiś czas wywala błędy systemów asystujących i je ogranicza, ale restart auta pomaga.

- I lekko stuka mi zapięcie tylnej kanapy, poluzowuje się albo coś. Po trzaśnięciu jest lepiej ale tylko przez chwilę... Z tym jeszcze nie byłem w serwisie.


Także trochę. Może będzie lepiej bo auto ledwo rok w użyciu i nie jakoś intensywnie.

Opublikowano
Mam 35k przejechane i kierownica zaczyna blyszczec. Udaje Wam sie utrzymac jakos matowość kierownicy?

 

Ja czyszczę ja szczotka specjalna i płynem który mam do foteli. Z resztą polecone przez studio detailing owe, które mi zakładało folie ochronne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.