Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeglądając YouTube natrafiłem na film z usprawnieniem czy nawet naprawą układu chłodzenia. A chodzi o niedogrzewający się silnik przy ASB.

Link do filmu https://youtu.be/UTGIHcdkG7U.

Wstawiamy pomiędzy chłodnicę skrzyni a obieg wody zastępczy termostat - prosta rurka z temperaturą otwarcia 80*C. I w ten sposób zamiast zmieniać cały wymiennik ciepła poświęcamy jedynie kawałek węża. Sam termostat do wymiennika jest niedostępny a w dodatku można go całkowicie wyrzucić zostawiając tylko TH5. Przeglądając schematy układów chłodzenia w dieslach zauważyłem, że są one bardzo zbliżone i w przypadku N47 również podobny przewód wody występuje. Chodzi o nr. 5 który przy obecnych jesiennych temperaturach jest cały czas zimny. Temperatura skrzyni po 20km jazdy wynosi ledwo 40*C i podobnie jak w tej E65 silnik od 70* grzeje się bardzo powoli. Myślicie, że się to sprawdzi na dłuższą metę?


Screenshot-2022-10-27-at-00-25-38-Cz-ci-do-samochod-w-Najlepsze-cz-ci-do-BMW-czescidobmw-pl.png thumb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.