Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano



https://g42.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1961085


Auto się wyróżnia, tył jest bardziej spójny od przodu, gdzie zderzak trochę wieje aftermarketem. Front budzi odczucia Nissana GTR.

Szkoda, ze stary design kierownicy pozostał. Natomiast na plus gałka z e46 ZHP, dalej król jest tylko jeden :)


P90482746.jpg?w=1903&h=775&fit=clip&crop=edges

P90482719.jpg?w=1903&h=775&fit=clip&crop=edges

P90481833.jpg?w=1903&h=775&fit=clip&crop=edges


Opony przy felgach styling 1000M:

285/30-20 F

295/25-21 R


attachment.php?attachmentid=2879340&stc=1&d=1652107691

Opublikowano

Według polskiego konfiguratora 370k PLN za przyzwoicie wyposażony egzemplarz. +50k PLN za kubełki, karbonowy dach i pakiet m driver.

Co ciekawe manual 2k PLN droższy.

Przód dość specyficzny - ale pewnie tak jak w przypadku m240i na żywo będzie dużo lepiej. Sylwetka raczej spójna.

Konkurencji w tej cenie chyba brak. Pytanie czy warta swojej ceny? Jeśli tak, to manual czy automat?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jest tak brzydki, że aż mi się podoba :D

tylko ten tablet w sportowym aucie :duh:

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.