Skocz do zawartości

M52B28 Sondy/Lpg/Benzyna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Padły mi ostatnio sondy lambda wskazania w inpie stały na 4.83V


Sondy wymieniłem podczas nagrzewania się wydechu wartości zaczęły spadać czyli jest okej [silnik pracuje równo dopóki jest zimny] lecz gdy wartości spadają poniżej 1V [rozgrzany silnik] silnik zaczyna strasznie się dusić i strzela w wydech (jakby go zalewało)

Inpa wyrzuca dwa błędy

202 fuel trim limit bank 1

203 fuel trim limit bank 2


gdy odepnę sondy silnik na benzynie działa normalnie


Gdy silnik pracuje na Lpg nie ma takiego problemu jak na benzynie nawet gdy wartości na sondach spadają poniżej 1V pracuje cały czas równo

Spalanie LPG [bez sond 18l/100] [z sondami 13l/100]


Nie było by dla mnie problemu gdyby nie to że gdy skończy się gaz samochód nie jest w stanie jechać na benzynie, muszę zjechać na pobocze odpiąć sondy lambda i dopiero po zatankowaniu lpg mogę je podłączyć ponownie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skasuj adaptacje i uruchom go na samej benzynie do rozgrzania.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Dopóki napięcie na sondach nie spadnie poniżej 1V pracuje idealnie. Gdy napięcie spada do 0.43-0.83 na obu bankach w inpie pokazuje korekty -70 a w zakładce engiene roughness cylindry 2 i 6 mają wartości około 2000-2500 a reszta 0

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.