Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jakiś czas temu przerobiłem wydech w swojej BMW, wyciąłem cały końcowy i przyspawałem w jego miejsce samą rurę przelotową (Bez żadnego wydechu końcowego, jest mniej więcej jak na tym filmie:
), a teraz nadszedł czas na zrobienie przeglądu i moje pytanie brzmi czy musi być tłumik końcowy czy wystarczy że będzie spełniał wymóg głośności, bo nie chce mi kupować puszki i wycinać tego co jest teraz, wolał bym raczej dorobić jakiś Db killer na czas robienia przeglądu. Przeszukiwałem wiele stron i na żadnej nie było nic o tym, że koniecznie musi być wydech końcowy. jak Ktoś wie to proszę o jakieś rady.
Opublikowano

Kilka lat wstecz robiłem w diagnostyce. Praktyka zawodowa. I odnośnie wydechu (co prawda nie miałem takiego przypadku)

ale auto musi spełnić warunek normy spalin (brak kata już to wykluczy) oraz mieścić się w dopuszczalnym natężeniu dźwięku.

W przypadku przeróbki dobrze jest mieć porządny dB killer.

Wydech nie jest tak homologowany jak np oświetlenie zewnętrzne.

Możesz przyspawać sobie nawet rurę od rynny byle by było to zrobione SOLIDNIE, no to o czym wyżej pisałem MUSI być zachowane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
następnym razem kup v-band - żeby można było w razie w szybko przełożyć :cool2:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.