Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety w moim E88 120D od zakupu niezbyt ładnie pachnie - śmierdzi w środku.


Po zakupie robiłem pełny serwis, w tym serwis klimatyzacji. Za przegląd klimatyzacji, odwodnienie układu, uzupełnienie czynnika i (magiczne) czyszczenie układu jonami srebra zapłaciłem kilkaset złotych. Wymieniłem filtr kabinowy. Wymieniłem gumowe dywaniki. Dalej zapach z układu wentylacji powraca. Robiłem również kilka razy ozonowanie. Niestety w żaden sposób nie mogę pozbyć się tego zapachu. Jakby stęchlizna z ropą (auto w dieslu).


Pomocy!!!

Opublikowano
Pewnie parownik jest w stanie agonalnym, nie wiem jak w e88 ale pewnie trzeba deska ściągnąć, chyba ze wyjdzie od strony silnika. Po wymontowaniu go porządnie wymyć chyba że się do mycia nie będzie nadawał to wymienić. Można spróbować środkiem wurth on ma taki wężyk i wymyć parownik bez demontażu aczkolwiek jeżeli mówisz że jest taki smród to pewnie nie pomoze.
Opublikowano
Zastanawiam się czy to faktycznie z klimatyzacji. Teraz auto trochę postało i po otwarciu drzwi było czuć ten specyficzny zapach. Przy czym czuć go również pod maską. Jak odpaliłem klimatyzację na max i przystawiłem nos do kratek to mam wrażenie że nie czuć. Ps nie jest to zapach padliny, która mogła by się gdzieś rozkładać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do wyjęcia parownika trzeba zrzucać całą konsolę . tunel środkowy wyjąć i wywalić na tylną kanapę . kolumnę kierownicy też trzeba odkręcić . kierownicę zdjąć . Potem sporo rozbierania wiązki do klap . Rozpinamy też układ chłodzenia bo dystrybutor powietrza trzeba cofnąć z 10 cm celem rozbiórki . Ogólnie każdy kto wymieniał parownik w e8x i e9x to raczej rzucał "mięsem" na przemiał z tsunami łez . Tyle rozbierania .


Ogólnie jeśli co rano śmierdzi to miałem tak samo tylko że latem . 4 dni później okazało się że to czynnik uciekał powoli i zbierał się przez noc w nawiewie . Rano pierwszy powiew to właśnie gaz . Parownik jak sito . W 5-10 miejscach .


Co gorsze jest kilka wersji . Dlatego najlepiej mieć swój wyjęty na wzór i na podstawie tych numerów dobierać nowy .


Bym zapomniał . Są jeszcze 2 taktyczne nakrętki co trzymają tunele powietrza od strony komory silnika na ścianie grodziowej . Jedna na środku dokładnie za silnikiem a druga przy module DSC . Także do zabawy jeszcze rwanie całego podszybia . Plastików miałem tyle że w garażu się nie mogłem poruszać prawie .

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Po dłuższym okresie eksploatacji wydaje mi się że to jednak nie parownik. Klima ładnie chłodzi po zimowej przerwie, nie śmierdzi z kanałów. Jednak jak się wchodzi do auta to czuć taki specyficzny zapaszek. W serwisie powiedzieli, że często auta mają swój specyficzny zapach - zwłaszcza te starsze (auto z 2010 roku). Jednak nie chce mi się wierzyć, że tak faktycznie jest w tym przypadku.
Opublikowano
Po dłuższym okresie eksploatacji wydaje mi się że to jednak nie parownik. Klima ładnie chłodzi po zimowej przerwie, nie śmierdzi z kanałów. Jednak jak się wchodzi do auta to czuć taki specyficzny zapaszek. W serwisie powiedzieli, że często auta mają swój specyficzny zapach - zwłaszcza te starsze (auto z 2010 roku). Jednak nie chce mi się wierzyć, że tak faktycznie jest w tym przypadku.

Głupszej rzeczy dziś nie przeczytałem :D

Weź powiedz tym kolesiom z tego pseudo serwisu żeby sobie zrobili lewatywę z gorącego piasku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.