Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

Planuje w niedługim czasie przesiąść się z F01 740dx na G11 lub G12 i też celuje w diesla. W FCE miałem podkręcony silnik pod 360hp więc przy G też mazy mi się 740 lub 750dx. I tu pytanie czy warto się pchać w 750 trochę mnie przerażają te 4y turbawki jeśli chodzi o awaryjność. Jak to jest z tym naprawdę. I ogulnie jak jest z awaryjnością tych silników B57. Co do N57 który posiadam też się nasuchalem o panewkach turbinach itd i że ten silnik mnie zniszczy finansowo a zrobiłem 150k km i jakoś z głodu nie umarłem. Co do finansów mogę na G11 wyłożyć kwotę do 200 000 brutto. Na otomoto jest kilka sztuk w tych pieniądzach z przebiegiem poniżej 150k km. Tyle że nie wiem ile taka potrafi machnąć przebiegu, nie chciał bym odrazu po zakupie generalki silnika robić. Doradzicie na co uważać i czego pilnować. Tylko proszę bez tekstów mercedes lepszy. Może i dla kogoś lepszy ale ja zamienię 7er tylko na 7er, jak nie to wolę dalej Fką jezdzic. LoveBMW :8)

Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-750ld-xdrive1-wlascicielzadbanyserwisowany-ID6EUgIo.html

Na przykład coś takiego mi się spodobało. Niby wypasik ale gdzieś zapala mi się lampka ze coś za tanio. Ta końcówka w cenie pewnie do zbicia i nawet w budżecie by mi się zmiescila. Najgorsze że Fke kupowałem od szefa, znałem ten samochód i wiedziałem czego się spodziewać. Teraz w dobie patohandlaży nie trudno nadziać się na minę, a w tym przypadku to dość droga mina

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Za mało ich jeszcze na forach, do tego kryzys wielką gębą więc bardziej rozwiną się forach tanich aut :)

Sam jestem ciekaw jak się mają 40d w G, niby lepsze, ale sądze że gorsze :(

A ile zrobiłeś swoją F01? Jak 150 tyś to akurat nadchodzi najgorszy czas..

Opublikowano
Efką mam nalatane 230000 a te najgorsze 150k miała jak ją kupiłem Z poważniejszych usterek przy 180000 regeneracja x drive, niedawno regeneracja dużej turbiny co mnie zdziwiło bo wszystkim pada mała. U mnie mała była na sprawdzeniu i mieści się w widełkach. Korekty wtrysków w normie, rozrządu nie slychac tak że odpukać nie mam na co narzekać. Psują się jakieś pierdoły jak łożyska kół, połamane sprezyny, przeguby, pękł przewód od dynamic drive. Z elektroniki przestała działać roleta w tylnich drzwiach, wariują y wentylator chłodnicy, jak pisałem w poprzednim temacie, i teraz walczę ze sterownikiem świec. W sumie nie wiem po co chce zmieniać auto może taka fanaberia, raz przejechałem się G11 na pneumatycznym zawieszeniu z ACC i asystentem pasa i popłynąlem. Wiem że te opcje mogę mieć w tańszych autach ale te tańsze to nie będzie 7er. I tak rozglądam się za G11 jednocześnie naprawiając wszystkie pojawiające się usterki w F01. Bo wstyd sprzedać nie do końca sprawne auto
Opublikowano
Cześć...od pół roku jeżdzę G11 730xd...i w sumie nie wiem co ci napisać :D Auto bajka pod każdym względem, szczególnie wyciszenie i praca zawieszenia-wszystko zajebiście.Jeżdzę spokojnie, poprostu nie wypada się śpieszyć w tym samochodzie.Osiągi bardziej niż wystarczające-spalanie śmiesznie niskie .Miasto 8,5 max trasa krajowa 120-130 6,5l autostrada 140-170 7,5l .Prawdę mówiąć wyjątkowo dbam o 7-mkę bo nie widzę potrzeby już na nic zmieniać :lol: Auto kupiłem nowe na zajebistym rabacie(zamówiłem 29.11.21) odebrałem 11.04.22 i jak czytam posty na forum i nowe ceny serii 3 oraz 5 to mi się morda cieszy. BARDZO polecam jak trafisz pewna sztuka,tylko szukam pretekstu żeby się gdzieś przejechać.Pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja sie przesiadałem z 535d lekko podkręconego i również celowałem w 750d, ale ze względu na fakt, że na rynku były 3 lata temu same sztrucle, a mega wpadł mi w oko model LCI - zdecydowałem się na nówkę z salonu. Mieli niestety tylko 740d i prze 2 lata użytkowania męczyło mnie, że dałem się namówić, bo w porównaniu z 535d to auto "nie jechało". Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, ale dla mnie ten silnik jest co najwyżej optymalny w tej budzie, natomiast suzkałem czegoś, co daje tą marketingową frajdę z jazdy. Handlowcy generalnie też przestrzegali mnie przed 750d, mówili że BMW się wycofuje z niego bo to najbardiej awaryjny i problematyczny motor ostatnich czasów.


Od kiedy kupiłem 750i jestem zachwycony - z tym motorem 7mka płynie, w każdym zakresie prędkości. Trzeba się liczyć że spalaniem itp, ale dla mnie to jest najlepszy motor w gamie G11 LCI do jazdy na codzień - przy nielimitowanym budżecie można podchodzić do 760i, ale dla mnie te auta osiągi mają zbliżone, a jednak 750i ma ekonomię 30-40% lepszą.


Ostatnio po roku od zakupu wklikałem się w menu ze średnim spalaniem i pokauje 13.8 - dla mnie rewelacja, szczególnie że wolno nie jeżdżę. W 740d miałem coś koło 9.5 - różnica za tą frajdę z jazdy znikoma.

Opublikowano
No to już teraz muszę kupić G11. W minioną niedzielę obrucila mi się panewka na korbie. Pierwszy wolny termin u mechanior koniec grudnia. Trochę mi się skomplikowało bo kasa że sprzedaży f01 to miał być wkład w liesing G11, ale już wy cudowałem pieniądze na wpłatę wstępną. Tylko że na oto moto w tych pieniądzach same strucle zostały. Może ma ktoś namiar na godne polecenia G11 z Fvat. Do 210k brutto z przebiegiem do 150k.? No i w styczniu pewnie będę sprzedawał f 01 po remoncie generalnym po dotarciu. Tak że narazie najpewniejsze auto na oto moto pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.