Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jakiś czas temu pojawił mi się problem podczas powrotu do domu. Zasięg paliwa na liczniku wskazywał około pół baku +-300km zasięgu.

Nagle check engine , auto straciło moc i zgasło. Nie udało się auta odpalić. Znajomy zaciągnął mnie na stację paliw bo w miedzy czasie wyczytałem, że może być problem właśnie z brakiem paliwa.

Zatankowałem i nic. Dopiero z linki udało się auto odpalic.



W menu serwisowym komora L wskazuje cały czas 27,5 litra a w komorze P paliwo sukcesywnie ubywa.

Wyczytałem, że problem może być w pompie paliwa L która nie podaje paliwa do komory P.

Czy ktoś mógłby mi pomóc w tym temacie ? Chciałbym ten problem zażegnać bo zawsze trzeba mieć z tyłu głowy, żeby mieć auto zatankowane pod korek ...

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ponownie,

Niestety nie jestem w stanie sobie z tym poradzic.


Która pompe musze kupić ? Lewa komora czy prawa ?


Paliwo w lewej komorze ma cały czas ten sam poziom tzn 27 litrów

Opublikowano
u mnie ten sam problem albo paliwa przybywa albo za szybko ubywa ,jak mam tak około 15 l to zjeżdza do zera, pojeżdze troche to znów troche przybedzie i tak wkoło mierze ilość paliwa na podstawie tego ile wleje a ile spali, pewnie jakis czujnik do wymiany ale który? wymieniał ktoś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.