Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Mam mały problem, czasami przy uruchamianiu silnika wyskakuje błąd CCID-415 , sprawdziłem sobie bimmertoolem błędy i w sekcji Motor jest błąd 4A07 generator (Layer_BSD). Napięcie ładowania to 13.9V .

Jakiś czas temu (nie było żadnych błędów) sprawdziłem w sklepie z akumulatorami stan baterii. Aku jest oryginalny i pod obciążeniem napięcie znacznie spada ale skoro nie ma problemów z odpalaniem to stwierdziłem, że jeszcze trochę go przetrzymam. Skontaktowałem się z warsztatem gdzie stwierdzili, że może być zużyty regulator. Trochę zaskoczyła mnie cena, bo za nowy regulator trzeba zapłacić prawie 700zł (OEM) a zamiennik niecałe 500. Moje pytanie brzmi czy miał ktoś taki problem i czy winy szukać w aku czy w regulatorze. Dodatkowo ceny mnie trochę zaskoczyły i zastanawiam się czy nowy regulator tyle kosztuje. Sam znalazłem za 160zł( w sklepie mówią że będzie dobry) a majster że on nie jest cyfrowy i dlatego nieodpowiedni.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Te auta z klema IBS palenie rzucaja na koniec, tylko niestety nic nie napisaleś o aucie. To że touras to niewiele mowi.

Sprawdź po VIN jaki regulator potrzebujesz i poszukaj takiego odpowiedniego zamiennika, żeby nie pitolić się później z tego typu błędami, ale ja jednak zacząłbym od akumulatora. Skoro jest oryginalny to ma minimum 10 lat.

Opublikowano

Miałem identyczny błąd miesiąc po regeneracji alternatora. Goście chcą Cię ładnie skasować bo ja za całość zapłaciłem 500zł w tym założyli sprzęgło kierunkowe żeby odciążyć pasek. Regulator oryginalny Valeo.

Ułamał mi się aluminiowy korpus i raz ładowanie było a za chwilę brak. Dobrze, że byłem blisko domu i zrobili w ramach gwarancji.


  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja mam problem z wzbudzeniem alternatora i ten sam błąd, raz po odpaleniu jest ładowanie a raz nie. Teraz akurat 30x nie ma, a potem raz jest :).

Założyłem znowu nowy oryginalny regulator napięcia VALEO - to samo.

Opublikowano

Obstawiam u siebie taką możliwą usterkę ze specyfikacji Alternatora bmw:


Usterka elektryczna: Usterka w obwodzie zasilania wzbudzenia (tranzystor, dioda), przerwa w obwodzie cewki wzbudzenia, uszkodzony sterownik.


Może ktoś pomóc, gdzie są te cewki wzbudzenia, obwód zasilania wzbudzenia? To jest wszystko w sterowniku silnika czy nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.