Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW F11 525 D z 2011r.Siadło mi EDC ,chciałem zamienić na zwykłe amortyzatory.Jak wygląda zamiana ? Muszę wymienić 4 sztuki amortyzatorów czy mogę tylko tył ? Wiem może dla niektórych pytanie jest proste ja jeżeli pytam nie do końca a raczej bardziej chce się upewnić i dowiedzieć jakie amory polecacie na zamianę .z góry dzięki za odpowiedź
Opublikowano

podobno da się zrobić...wymienić wszystkie i wykodować edc z auta.

ja wybrałem wymianę tyłu na nowe (regeneracja nic nie daje)....ponad 6tyś ale dla komfortu warto

Opublikowano
ja wybrałem wymianę tyłu na nowe (regeneracja nic nie daje)....ponad 6tyś ale dla komfortu warto
Przód jest jeszcze droższy, ale potwierdzam, że warto.
Opublikowano

Od żałuj te pieniądze i zrób to jak powinno być.

Po zmianie na zwykłe amortyzatory ten samochód nie będzie się prowadził tak jak powinien. Nie po to ktoś projektował zawieszenie pod EDC żebyś teraz wkładał zwykle Amory.

Szczerze mówiąc nie chciał bym kupić po Tobie auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No, wydajac 18 tysi na 4 amorki szczególnie do efki z 2010 czy 2011 to mozna sie popłakać. 1/3 wartości auta :mrgreen:

🙃🙃

Opublikowano
Stanąłem przed podobnym wyborem kilka miesięcy temu. Oprócz oczywiście bardzo wysokiej ceny za amortyzator (obecnie tył razem z osłoną, mocowaniem, śrubami to koszt około 3.5tys. za sztukę) dochodzi problem z dostępnością. Zarówno ja jak i warsztat gdzie serwisuję moje BMW nie mogliśmy zdobyć części od ręki lub nawet z określoną datą jej otrzymania (wszędzie info że trzeba zamawiać i czekać ale gwarancji nie ma czy będzie za tydzień czy za rok) Dodam że jest to warsztat mający dostęp do części, zajmuje się tylko marką BMW. Regeneracja nie zdaje egzaminu, część używana to loteria. Samochodu potrzebowałem na już i decyzję musiałem podjąć od razu - dlatego zleciłem warsztatowi wykodowanie EDC i założenie tradycyjnych amortyzatorów (muszą być 4), wybrałem Sachs. Wrażenia z jazdy - jest lekko twardziej, ale bez przesady. Auto prowadzi się pewnie. Przy prędkościach autostradowych czy jakichkolwiek jest naprawdę dobrze. W koleinach itp też jest wszystko ok i rzekłbym że się wręcz poprawiło. Mam na półce w garażu sprawny przód i jeśli miałbym kaprys i wolny budżet zawsze mogę do EDC wrócić :) wtyczki zostały i są zaizolowane, moduł jest, itp. Ale biorąc pod uwagę wrażenia z jazdy nie wydaje mi się abym pragnął EDC z powrotem ;)
Opublikowano

co to za porównanie ???

wrażenia z jazdy zawsze będą lepsze .... zmieniłeś coś co kompletnie nie działało na sprawne nowe

Opublikowano
A w jakim samochodzie masz nowe? Jak wyjeżdżasz z salonu. Dodam że samochodem jeżdżę prawie 3 lata - więc trochę pojeździłem ze sprawnym EDC. Tylny amor rozlał się i zaraz zaczęły się problemy z tłumieniem - wtedy wymieniłem. Nie ma co demonizować. Taką podjąłem decyzję i nie żałuję. A auto serwisuję z głową, często na oryginalnych częściach - ostatnio hamulce i EGR.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.