Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema borykam się z problemem dymienia na czarno 525d 197km. Wtryski były na maszynie są ok, wyczyszczony kolektor i egr, nowe uszczelki, turbo było też sprawdzane jest ok. Odpala normalnie ciepły czy zimny, przy odpalaniu brak dymienia. Na trasie jazda ze stałą prędkością 120kmh np., dodanie gazu czarna chmura, dodam że jak zrobię to samo czy dam mu w podłogę potrafi zadymic dosłownie minimalnie. Najgorzej jest jak ma wstać od 1500 do 2500 obrotów. 2 mapy do silnika były robione i to samo, na seryjnej również. Egr, i dpf działa wypala się normalnie. Odma nowa z plastikowym separatorem. Nie poci się na dolocie. Już łapy opadają, może sam IC gubi ciśnienie?

może sam IC gubi ciśnienie?

Opublikowano

Czyli nic nie zostało zrobione a ty jak frajer zapłaciłeś za nic.

Nie ma szans przy dobrej diagnostyce nie wiedzieć dlaczego kopcki

Skoro nawet miałeś zmieniany soft to jakim cudem ktoś zmieniał Ci soft nie robiąc logów? Jak w logach wszystko byłoby wiadome, jak kopci to zły stosunek masy do paliwa.

Jaką mierzy Ci masę powietrza ?

Jakie masz zadane i oczekiwane doładowania ?

Pokaż korekty wtrysków na postoju i pod obciązeniem

Wtedy można dyskutować


Sprawny diesel po chipie może lekko zadynim ruszając ostro z miejsca lub już na wysokich obrotach jak gruby soft.


1. Sprawdź nieszczelność, połączenia turbo, IC, sam IC oraz IC do kolektora i kolektor

2. Czujnik doładowania

3. Odepnij przepływkę

4. Odepnij EGR


Pojeździj, potestuj ale pewnie i tak nie masz bladego pojęcia.

Opublikowano
Pojęcie mam wszystko przeważnie sam robię, wiadomo prócz chipa. Jak dla mnie nie ma różnicy po odpieci egr, przeplywki, dolot sprawdzałem jest git, może sam Icek się gdzieś rozszczelnił, ale na chłopski rozum by by błędy doładowania chyba.
Opublikowano
zeby zobaczyc prawidlowe wartosci przeplywki to muisz odlaczyc egr. Po podpieciu egr to zaworem egr komputer steruje aby uzyskac te 360mg masy powietrza. Po odpieciu u mnie pokazuje niecale 500, to tez zalezy od temperatury powietrza i nagrzania silnika
  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.