Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy moze ktos sie podzielic doswiadczeniem z regeneracja magla w F10 polift. Cala zawiecha prawie nowa i przy wolnym manewrowaniu parkowaniu slychac stuki wjezdzajac na nierownosci. Mechanicy twierdza ze to prawdopidobnie maglownica. Przebieg 140 tys
Marcin
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zobacz czy masz dokręcone śruby wzmocnienia komory silnika jak i belki znajdującej się nad chłodnicą płynu chłodzącego?
Opublikowano
Zobacz czy masz dokręcone śruby wzmocnienia komory silnika jak i belki znajdującej się nad chłodnicą płynu chłodzącego?

 

Dzieki za sugestie. Warsztat bmw twierdzi ze magle sa wadliwe w F10 i to jest przyczyna. Przy kazdym skrecie prawo lewo slychac stuk z dolu. Wspomaganie chodzi jak maslo. Kiera sie nie zacina ale stuki sa dosc glosne. Nikt nie jest w stanie stwierdzic ze to magiel nie sciagajac go.

Marcin
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli auto nie jest po wypadku to magiel wytrzymuje dużo więcej.

Jedź do specjalistów od BMW

Opublikowano
Miałem trzaski i stuki .Wymieniłem drążek wraz z końcówką kierowniczą po obu stronach i cisza.

Kolego nie doczytales. U mnie zawiecha nowa wahacze koncowki drazki amory poduszki amora laczniki itd wiec raczej to bedzie magiel niestety

Marcin
Opublikowano

U mnie jak na tym filmie


Ale odpowiedzi brak co bylo faktycznie przyczyna tego.

Marcin
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pozwólcie że się podepnę... nigdy nie miałem okazji jeździć samochodem z elektrycznym wspomaganiem.

Czuję lekkie mrowienie na kierownicy. Czy to norma?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Czy moze ktos sie podzielic doswiadczeniem z regeneracja magla w F10 polift. Cala zawiecha prawie nowa i przy wolnym manewrowaniu parkowaniu slychac stuki wjezdzajac na nierownosci. Mechanicy twierdza ze to prawdopidobnie maglownica. Przebieg 140 tys

 

Kolego rozwiązałeś problem? mam identyczną sytuację. Zawieszenie sprawdzone, wszystko super a stuki na nierównościach. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedz.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Bingo problem rozwiazany. Dwaj mechanicy stwierdzili ze to magiel. Wiec pojechalem do dwoch firm regenerujacych przekladnie zeby zweryfikowac czy to maglownica. Oby dwie firmy stwierdzily ze to nie magiel a problem lezy gdzies w zawieszeniu auta. Aso rowniez nie znalazlo przyczyny strzelania przy kreceniu kiera podczas jazdy jak i na postoju. Dopiero dzis po 5 miesiacach walki niezalezny serwis Bmw ogarnal temat. Jednoznacznie nie da sie stwierdzic co bylo przyczyna dokladnie ale odkrecali cale zawieszenie luzujac sruby wahaczy mocowania wozka,mocowanie maglownicy,rozporek pod maska oraz inne elementy,kazda srube dokladnie po koleji kluczem dynamometrycznym dokrecali ze wskazana sila i stuki ustaly. Banan na twarzy niesamowity a juz prawie chcialem wymieniac magiel gdzie pol auta ma nowe czesci.
Marcin
Opublikowano
Tak zwany błąd montażowy. typowe u większości mechaników co omijają procedury serwisowe i moment dokręcania śrub.

Dokladnie. Wiekszosc dokreca na pałe. Najlepsi byli ci co juz mi magiel wymianiali. Najwazniejsze ze problem z glowy

Pokazuje to poraz kolejny jakosc i poziom warsztatow.

Marcin
  • 2 lata później...
Opublikowano (edytowane)

Witam, walczyłem z tym lub podobnym problemem co autor od ponad miesiąca. Podczas wolnej jazdy samochód miał stuki z przekładni kierowniczej. Zarowno podczas jazdy na wprost oraz podczas skręcania. Na postoju stuki były słyszalne tylko przy zgaszonym silniku i ruszaniu kierownicą. Na uruchomionym silniku, przy kręceniu kierownicą na postoju stuki nie występowały. Najpierw zacząłem od śruby napinającej listwę, po lewej stronie. Regulacja nie pomogła. Jako, że stuki pochodziły z prawej strony, postanowiłem wymienić drążek kierowniczy wewnętrzny. Nie pomogło. Trochę poszperałem w internecie i było trochę filmików na temat rozbierania i usuwania stuków z przekładni f10 i g30. Niektórzy rozbierali przekładnię i smarowali łożysko. Nie mam warunków do demontażu przekładni, więc zakupiłem smar do przekładni od BMW i przesmarowalem tylko listwę tak aby wyeliminować tą przyczynę. Nie pomogło. Niektóre osoby w internecie wspominały o napięciu pasa serwonapedu. To prosta czynność więc postanowiłem to zrobić. Napiąłem pas i stukanie stało się jeszcze głośniejsze, zaczęło występować nawet gdy kręciłem kierownicą na postoju. Chcąc wrócić do tego co było wcześniej, ponownie zluzowałem 3 śruby mocujące serwonaped i skręciłem ale tym razem bez mocnego napinania. Po tej czynności irytujące stuki z przekładni kierowniczej całkowicie ustały 🙂 ciekaw jestem na jak długo 🙂 

Edytowane przez Szymek3392

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.