Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Pierwszy problem dotyczy równomierności pracy , podczas długiej jazdy na autostradzie z dużą prędkością wszystko ok do momentu gdy się zatrzymam , samochód wpada w wibracje (zdarzyło się to 4 razy przez ostatnie 5tyś km ) obroty nie falują. Brak błędów. Nie dzieje się to podczas jazdy po mieście.

Odczyt ista

Wartości równomierności pracy

Żądane -200

cyl1 179,20

cyl2 -265,10

cyl3 -14,10

cyl4 103,70

wartości jak wszystko wróci do normy

cyl1 3,40

cyl2 -9,20

cyl3 -4,80

cyl4 9,80


stochastyczne wartości

0-99 zielony 100-199 żółty >200 czerwony

cyl1 128,60

cyl2 207,90

cyl3 64,10

cyl4 89,40

wartości jak wszystko wróci do normy

cyl1 36,30

cyl2 34,20

cyl3 28,80

cyl4 26,10


Po zgaszeniu silnika ciśnienie na wtryskach rośnie


Po zgaszeniu i odczekaniu około 30 sekund po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy wartości wszystkie mieszczą się w granicach normy , raz zdarzyła się też sytuacja , że podczas postoju silnik wpadał w wibracje i obroty silnika rosły do 2,5 tys i tak trzymał .

Dodam ,że wtryskiwacze wymieniane były 30 tyś km temu


Drugi problem dotyczy błędu 2a26 wydajność katalizatora w trybie uwarstwionym

Byłem na analizatorze spalin ,w trybie jednorodnym wartości książkowe w trybie uwarstwionym za dużo tlenu ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W trybie uwarstwionym ma być 'za duzo' tlenu, do zrobienia adaptacje po wymianie i przypisaniu wtryskiwaczy

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją https://bimmerprofs.com/installation-nox-emulator-part-2/ plus wymiana czujnika nox i katalizatora nox, już nie mama pomysłów . Dodam że sonda nox została wymieniona na nową NGK NS11a .(na noxema na chwile obecną brak kasy)

Byłem w dwóch warsztatach zajmujących się naprawą bmw powiedziałem co wyszło na analizie spalin i o wibracjach usłyszałem wtryskiwacze do wymiany i katalizator który wymieniany był 20tys temu .

Nie daje mi spokoju drżenie sinika na biegu jałowym dzieje się to tylko po szybkiej jeżdzie i nie zawsze no i ten błąd 2a26 .

Kolego jak masz jakieś pomysły to bardzo proszę o pomoc bo w Katowicach brak fachowców od silnika n43 naprawa polega na metodzie prób i błędów i wydawaniu niepotrzebnie kasy .

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Elo mam dokładnie to samo . Po dłuższej jeździe i zatrzymaniu auto delikatnie wibruje na biegu jałowym . Wtryski robione dwa lata temu . Mam te same błedy z NOX . Na anzlizatorze wychodzi prawidlowo . Auto jeździ prawidłowo ma moc , zero błedów oprócz NOX . Rozwiązłeś problem bo też nie wiem gdzie szukać a w warsztatach mówią mi to samo co Tobie . Pozdr
Opublikowano

Założyłem noxema130 i od tego momentu na chwilę obecną wszystko ok , co prawda zrobiłem okolo 1tys km błędu nie wywala silnik nie drży . Silnik pracuje we wszystkich trybach a kat daje rade

Wymiana sondy nox na nową ns11a nic nie dala

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.