Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej :)


Chciałbym was podpytać, jak wasze wrażenia z wyciszenia w G22 / G26? Jestem świadomy, że posiada szyby bezramkowe i wpływa to na komfort przy jezdzie autostradowej.

Wcześniej jechałem G30 przed liftem ok 230 km/h (520xd) i było mniej więcej tak cicho jak w G26 przy ~190 km/h. G26 przy 200-210 to już trochę samolot. A jakie są wasze odczucia?


Mam pytanie również co do drzwi - mam wrażenie ze mega trzaskają, bardziej niż w 3/5

Opublikowano
Hej :)


Chciałbym was podpytać, jak wasze wrażenia z wyciszenia w G22 / G26? Jestem świadomy, że posiada szyby bezramkowe i wpływa to na komfort przy jezdzie autostradowej.

Wcześniej jechałem G30 przed liftem ok 230 km/h (520xd) i było mniej więcej tak cicho jak w G26 przy ~190 km/h. G26 przy 200-210 to już trochę samolot. A jakie są wasze odczucia?


Mam pytanie również co do drzwi - mam wrażenie ze mega trzaskają, bardziej niż w 3/5

 


NIe jeżdze z takimi predkościami, poruszam się tylko po PL drogach póki co, więc dla mnie jak jade 140 jest ok.

Co do drzwi faktycznie trzeba się nauczyć zamykania aby nie trzaskać a zamknąć.

Opublikowano

Przed złożeniem zamówienia na G26 trochę sobie nią pojeździłem i powiem, że jest całkiem dobrze wyciszonym autem.


Boczne szyby przez bezbramkowość niestety przepuszczają więcej dźwięków niż np. 3er z podwójnymi szybami, ale porównując np. do mojej F31 to jest to zbliżone. Niestety miałem tak, że testował w deszczowy dzień a wtedy ogólnie jest głośniej.


Natomiast jestem pod ogromnym wrażeniem wyciszenia całego auta. Jeździłem 420i i wyciszenie od silnika i nadkoli jest moim zdaniem bardzo dobre. Jeżdżąc po mieście nie słychać w ogóle szumu od kół czy wiatru. Na S czy A (rozpędziłem się do tych +140 km/h) to nie słychać aż tak bardzo szumu. Następnego dnia miałem okazję przejechać się nowym G21 320i z podwójnymi szybami i boczne są znacznie cichsze. Niestety wyciszenie od silnika i nadkoli dużo gorsza. Dlatego suma-sumarum G26 uważam za lepiej wyciszone auto niż G20/21.

Opublikowano

W G22 mam takie same odczucia - do 140 cicho, przy 160 trzeba zacząć podgłaśniać radio, a 200+ już nie pogadasz komfortowo.


Co do drzwi to z otwartą szybą się ładniej zamykają więc strzelam, że winowajcą trzaskania jest bezramkowa szyba która wali w uszczelkę.

Opublikowano

Wczoraj testowałem vmax w 420d, czyli 236 km/h i było ciszej niż ostatnio przy 200… może to kwestia wiatru.

W G22 mam takie same odczucia - do 140 cicho, przy 160 trzeba zacząć podgłaśniać radio, a 200+ już nie pogadasz komfortowo.


Co do drzwi to z otwartą szybą się ładniej zamykają więc strzelam, że winowajcą trzaskania jest bezramkowa szyba która wali w uszczelkę.

 

Jestem ciekaw czy da radę gdzieś ustawić na ile maja się obniżać te szyby przy otwarciu drzwi?

 

Przed złożeniem zamówienia na G26 trochę sobie nią pojeździłem i powiem, że jest całkiem dobrze wyciszonym autem.


Boczne szyby przez bezbramkowość niestety przepuszczają więcej dźwięków niż np. 3er z podwójnymi szybami, ale porównując np. do mojej F31 to jest to zbliżone. Niestety miałem tak, że testował w deszczowy dzień a wtedy ogólnie jest głośniej.


Natomiast jestem pod ogromnym wrażeniem wyciszenia całego auta. Jeździłem 420i i wyciszenie od silnika i nadkoli jest moim zdaniem bardzo dobre. Jeżdżąc po mieście nie słychać w ogóle szumu od kół czy wiatru. Na S czy A (rozpędziłem się do tych +140 km/h) to nie słychać aż tak bardzo szumu. Następnego dnia miałem okazję przejechać się nowym G21 320i z podwójnymi szybami i boczne są znacznie cichsze. Niestety wyciszenie od silnika i nadkoli dużo gorsza. Dlatego suma-sumarum G26 uważam za lepiej wyciszone auto niż G20/21.

 

Tez uważam ze silnik jest dobrze wyciszony, a mam diesla.

Opublikowano

Zawsze bezramkowe drzwi będą walić głośniej. Nie ma tzw puszki. Szyba jest elastyczna a jednak rama drzwi twarda. Ja mam porównanie z f32 od razu. Pomijając 3 miesiace jazdy Astrą z wypożyczalni :mad2:

No więc jest ciszej niz w f32 ale głośniej niż w g30 np.

Reasumując jest ok. Co do prędkości to 200 km/h to tylko w DE. W Polsce nie jeżdżę z takimi prędkościami. Więc nie narzekam że głośno :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak na bezbramkowe szyby wyciszenie jest super. Zawieszenie i szumy opon świetnie odizolowane. Diesel brzmi w środku bardzo przyjemnie, zupełnie jak nie diesel.

Odgłos zamykania drzwi to najwieksza wada tego modelu….obok obłędnie wyglądających ale cholernie niepraktycznych klamek.

Opublikowano

Co wy z tym odgłosem zamykanych drzwi? Mam wrażenie że ktoś palnął głupotę a reszta to podchwyciła i powiela bez zastanowienia. Specjalnie posłuchałem gdy miałem auto na testy i odgłos zamykanych drzwi brzmi jak … odgłos zamykanych drzwi :shock: No nie wiem, chyba że oczekujecie komunikatu „drzwi zamknięte” :lol: To wtedy rozumiem.


A klamki…cóż, wszyscy się przyzwyczailiśmy do klamek, które wprowadzono lata temu i są praktycznie w każdym aucie. Ale jeszcze w latach 90’tych były klamki tego typu, że wkładało się rękę tylko od dołu. Moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia. A ich plusem jest to, że kobiety z toną pierścionków itp. na palcach przestaną w końcu rysować wnękę :8)

Opublikowano
Rysować wnękę może będą mniej ale jak się paluszki ześlizgną po tej klamce to urwany paznokieć murowany. Wszyscy wiemy co to oznacza :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.