Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moim zdaniem źródło jest pewne, gdybym nie miał pewności to bym nie pisał.

Jeśli zamawialeś w zeszłym roku to powinieneś mieć tą cenę co w umowie,czyli 289000 w podstawie jak dobrze pamiętam, ale jakoś tak w drugiej połowie tego roku zmienił się zapis odnośnie ceny ( nie ma stałej, tak więc może się okazać że BMW które w zeszłym tygodniu było tańsze od Kii ev6gt o 50 tyś,a dziś o prawie 40 ,przy odbiorze okaże się droższe )

 

No dobra, dzięki za info o cenie, zamawiając w październiku 2021 muszę mieć cenę starą....jeśli jest jak piszesz :D


Ale dalej nie rozumiem skąd wiesz ze moje auto właśnie się produkuje, dziś dzwoniłem do salonu i twierdzą ze dalej 105.... :mad2: :mad2:

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam,


Moje auto po interwencji jest wpisane do produkcji na 1 tydzień stycznia. Mam już VIN status 150.

Przyniosło skutek.

 

Jak wyglądała ta interwencja ?


Jutro zamierzam również trochę inaczej pogadać….

Opublikowano
Marzec 2022 odbiór do czerwca 2023. Poznań

 


Czyli zamówiłeś w tym roku w marcu i masz potwierdzoną produkcje na styczeń / luty ?


Starą cenę tez masz gwarantowaną ? rozmawiałeś o tym w salonie ?


Kompletnie nie rozumiem realizacji tych zamówień .... ja od października 2021 stoję cały czas w miejscu na 105 :mad2: :mad2:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Za kilka dni mija rok od momentu zamówienia auta, a dzisiaj handlowiec wbił mi nóż w plecy informacją, że nie ma pewności czy dostawę uda się zrealizować do końca 2023. Dla jasności w zamówieniu mam wpisany termin dostawy najpóźniej na koniec marca 2023.
Opublikowano

W Inchcape Wrocław.

A chodzi o to, że w przypadku i4 jest w BMW burdel jakiego świat nie widział.

Na niemieckim forum można znaleźć relacje osób, które zamawiały w sierpniu 2021, a równocześnie szczególnie ze stanów można przeczytać relacje na i4talk, że niektórzy odbierają auta po kilku miesiącach.

Z tego co widzę to wielu na forach twierdzi, że e40 były szybciej dostarczane. W Niemczech podobno niektórzy dilerzy nie chcą obecnie w ogóle przyjmować zamówień na i4, a inni podają jako termin realizacji I kwartał 2025 :duh:

Opublikowano

Stany to inny rynek,przez wszystkich traktowany priorytetowo, aczkolwiek też od dawna przeglądam to forum i bywa różnie z tą dostępnością.

Oczy wiście problem jest w całej Europie z tym modelem, pewnie jest za tani,skoro taka Kia kosztuje 400 tyś. Tak naprawdę to w tej cenie nie ma konkurencji,a Tesla 3per.to nie ta bajka.

Opublikowano

Ale Tesla Model 3 robi robotę, taki Long Range za 255 tysi ma 4,4s do 100 i wg WLTP ma 602km. (Jak ktoś chce szybciej to jest wersja Performance - tu jest 3,3 do 100) Wyposażenie w miarę znośne. Grzana kiera, grzane wszystkie 5 miejsc, podstawowy autopilot to w zasadzie aktywny tempomat, adaptacyjne ledy, rozbudowany system zarządzania energią. No i jest zdecydowanie lżejsza niż i4. W Tesli jednak serwis kuleje, jest na razie tylko 1, mają być niedługo Gdańsk i Katowice, w dalszej perspektywie podobno też Poznań, ale w Tesli nie ma czegoś takiego jak obowiązkowe przeglądy, jak trafisz szczęśliwy egzemplarz to serwis nie potrzebny, a jak nie to… może być nieszczególnie.

Zaletą Tesli jest dostępność (1-3 miesiące), aczkolwiek po ostatnich obniżkach cen może się popsuć - mają teraz znacznie więcej zamówień.

Ja na szczęście jeszcze mam 2 lata na zastanawianie się co następne. :mrgreen:

Może i4, może iX4, może Tesla model 3 lub model Y, jak zrobią serwis w Poznaniu :roll:

Teraz jeżdżę klekotem, ale charakterystyka użytkowania auta mi się zmienia i PV na dach wleciało, to bardziej pewnie elektryk będzie pasował. :P

Pozdrawiam

KrzychoM

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj odebrałem po 15 miesiącach oczekiwania.

Gratki :cool2:

Za jakiś czas napisz jak wrażenia :)

 

Pierwsze wrażenia po 300 km są bardzo zadowalające .

Energochłonność przy aktualnych warunkach pogodowych w Warszawie tj. -1 i śnieg wynosi 25kWh na 100 km.

O poziomie akceleracji nie wspominam PETARDA,

Podstawowa opcja EKO zdaje dużo frajdy w jeździe miejskiej.

Bardzo przyjemne prowadzenie. Obcuje z BMW od 28 lat i przy tym modelu tez się nie zawiodłem. Perfekcja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak jest w i4, ale zamawiałem około miesiąca temu bmw ix1 i św pakiet przeglądów na 6 lat bez limitu kilometrów zapłaciłem 2900, w tym dostałem rok gwarancji gratis także zaden koszt. Warto się tym zainteresować przy zakupie elektryka. Co ciekawe na auto mam czekać jedynie 3 miesiace od dnia złożenia zamowienia. Ciekawe jak będzie w praktyce :D mam wrażenie ze bmw pirorytetyzuje auta z mniejszymi bateriami. Tak samo było z ix. Ix40 z mniejsza bateria bylo łatwo dostępne natomiast na ix50 czas oczekiwania niemiłosiernie dluuugi.
Opublikowano
Dzisiaj odebrałem po 15 miesiącach oczekiwania.

Gratki :cool2:

Za jakiś czas napisz jak wrażenia :)

 

Pierwsze wrażenia po 300 km są bardzo zadowalające .

Energochłonność przy aktualnych warunkach pogodowych w Warszawie tj. -1 i śnieg wynosi 25kWh na 100 km.

O poziomie akceleracji nie wspominam PETARDA,

Podstawowa opcja EKO zdaje dużo frajdy w jeździe miejskiej.

Bardzo przyjemne prowadzenie. Obcuje z BMW od 28 lat i przy tym modelu tez się nie zawiodłem. Perfekcja.

 

Gratulacje,


U mnie niedługo minie rok użytkowania i 20 tyś. przebiegu. Auto wciąż wywołuje uśmiech na twarzy jak wsiadam.:).

Średnie zużycie prądu od nowości 22.2 kWh/100 km.

Czekamy na wrażenia.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Dzisiaj odebrałem po 15 miesiącach oczekiwania.

Gratki :cool2:

Za jakiś czas napisz jak wrażenia :)

 

Pierwsze wrażenia po 300 km są bardzo zadowalające .

Energochłonność przy aktualnych warunkach pogodowych w Warszawie tj. -1 i śnieg wynosi 25kWh na 100 km.

O poziomie akceleracji nie wspominam PETARDA,

Podstawowa opcja EKO zdaje dużo frajdy w jeździe miejskiej.

Bardzo przyjemne prowadzenie. Obcuje z BMW od 28 lat i przy tym modelu tez się nie zawiodłem. Perfekcja.

 

Gratulacje! U jakiego dealera w Warszawie odbierałeś?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czesc. Nie znalazłem wątku o i4 eDrive40, ale chyba z oczekiwaniem to jest jakaś loteria. Ja zamowilem auto pod koniec marca 2022, zaraz przed zmiana cennika i udało się dostać korzystny rabat flotowy. Liczyłem się z długim terminem oczekiwania, w umowie mam termin odbioru marzec 2023, ale już wiem, ze jest nierealny, bo nie mam ustalonej daty produkcji. Dealer (BMW Inchcape Wrocław) tez umywa ręce, tez nie są pewni, czy dostawa w tym roku jest realna.

Od innego dealer’a słyszałem, że ma być zmiana modelu (lifting?) i nowe ceny, ale nigdzie nie udało mi się potwierdzić tej informacji.

Może BMW woli produkować modele zamówione po wyższych cenach. Tez śledzę fora i FB i4, gdzie przeważają Amerykanie. I tez uważam, że to niefajnie priorytetyzować niektóre rynki, ale pewnie tam chodzi im o zbudowania świadomości marki, szczególnie wśród obecnych klientów Tesli.

Ktoś ma dla mnie jakieś tipy jak to obejść? Infolinia BMW już reaguje na mnie alergicznie, przy każdym pytaniu o status zamowienia.

Opublikowano

Myślisz, że klient Tesli model 3 LR się zdecyduje na ponad 100 tys droższe i4 edrive40 (nie wspominając parametrów aut) ?

Czy może klient na Teslę Y LR się zdecyduje na iX3 o prawie 100 tys droższe ?

Podejrzewam, że wręcz przeciwnie i np ja się zastanawiam nad modelem Y LR jak mi się leasing skończy za 2 lata na X4. :roll:

Myślałem wcześniej o i4 edrive40 ale jak „mój konfig” podrożał z 320 na ponad 380 tys, a Y LR staniał z 315 na 260 to zacząłem myśleć o Tesli. :mrgreen:

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
Myślisz, że klient Tesli model 3 LR się zdecyduje na ponad 100 tys droższe i4 edrive40 (nie wspominając parametrów aut) ?

Czy może klient na Teslę Y LR się zdecyduje na iX3 o prawie 100 tys droższe ?

Podejrzewam, że wręcz przeciwnie i np ja się zastanawiam nad modelem Y LR jak mi się leasing skończy za 2 lata na X4. :roll:

Myślałem wcześniej o i4 edrive40 ale jak „mój konfig” podrożał z 320 na ponad 380 tys, a Y LR staniał z 315 na 260 to zacząłem myśleć o Tesli. :mrgreen:

 

Jednak wiele osób się decyduje na i4, sądząc po popularności auta w USA. Cena nie dla wszystkich jest decydującym czynnikiem, jest jeszcze wygląd, wygoda użytkowania.

Oczywiście patrząc na wielkość sprzedaży, Tesla zdecydowanie wygrywa, ale BMW liczy na jakieś korzyści i jest to spójne z ich strategią, jeśli tak priorytetyzują jeden rynek.

Przy tym nie jestem ekspertem i nie znam tak dobrze rynku motoryzacyjnego, to tylko moje obserwacje.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Update z mojej strony:


Dostałem w końcu termin produkcji - trzeci tydzień kwietnia. I jeszcze co najmniej dwie osoby z innego forum tez maja produkcje przydzielona mniej więcej w tym samym czasie. Czyli po dłuższej przerwie teraz trochę slotów produkcyjnych wrzucili dla Polski.

W sumie to tylko 5-6 tygodni opoznienia, w umówie miałem polowe marca 2023 (zamawiałem w marcu 2022).

Ja zamawiałem eDrive 40 M Sport, ale chyba M50 tez poszły do produkcji.

Opublikowano

Dzięki za informację. U jakiego dealera zamawiałeś? Zamówiłem M50 na początku marca i nadal mam status 047. Dodatkowo dealer, który dał mi gwarancję ceny zaczął się z tego wycofywać i szykuje się przepychanka. A przez ten rok ceny na i4 wrosły o blisko 20%.

Czy Twój dealer coś mówił o cenie auta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.