Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak masz to porozkrecane to podjec na szrot i weź silniczek używkę i podłącz to będziesz wied,ial...

Proponuję taki zabieg wykonać dwa trzy razy bo na szrocie może być też uszkodzona plytka

Opublikowano
Jak masz to porozkrecane to podjec na szrot i weź silniczek używkę i podłącz to będziesz wied,ial...

Proponuję taki zabieg wykonać dwa trzy razy bo na szrocie może być też uszkodzona plytka

Też o tym myślałem. Nie mam w pobliżu takiego szrotu ale Napewno nie co dalej się wybiorę.

No jedyna i ostatnia opcja, tak jak piszesz zrobić

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No i zonk. Z Allegro kupiłem używany silniczek. Widocznie gorszy od mojego bo w moim chociaż spryskiwacz działa a tu cisza. Ani sprysk ani ramię. Nic.
Opublikowano
Wydaje mi się że przełącznik wycieraczki mam sprawny bo inaczej nie włączył by nawet spryskiwacza a skoro włącza to znaczy że impuls jakiś tam wysyła. Chyba że przełącznik przy kierownicy, wewnątrz ma taki mechanizm że osobno włącza jedno lub drugie. Już głupi jestem...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie można tego silnika uruchomić na krótko ? To jest chyba zwykły silnik prądu stałego, nie krokowy. Daj jakieś zdjęcia co tam jest, jak to wygląda.
Opublikowano
A nie można tego silnika uruchomić na krótko ? To jest chyba zwykły silnik prądu stałego, nie krokowy. Daj jakieś zdjęcia co tam jest, jak to wygląda.

Mój działa na krótko. A jak podłącze do auta to tylko spryskiwacz chodzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż zdjęcie co jest w środku po zdjęciu obudowy z wtyczkami na silniku.
Opublikowano

Dobra. Działa. Pech chciał że kupiłem uszkodzony silniczek. Dziś doszedł sprawny. I tak jak pisałem wcześniej, że jeśli manetka załącza choćby spryskiwacz a silniczek stoi, to manetka jest sprawna bo daje impuls na sterowanie. Jeśli daje zasilanie na pompkę spryskiwacza to i daje na silniczek.

Kwestia tylko tego czy silniczek jest sprawny.

U mnie dopiero 3ci trafił się ok. Przy okazji wymieniłem wymagające wymiany kable na zawiasie klapy i sprawdziłem przekaźniki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To teraz zrób sekcję zwłok i sprawdź co się psuje w tych silnikach.
Opublikowano
To teraz zrób sekcję zwłok i sprawdź co się psuje w tych silnikach.

Coś w elektronice, na płytce. Bo na "krótko" wszystkie kręcą

Opublikowano
A przyczyną (to będę strzelał) według mnie jest bolec wycieraczki (oś) stawiający opór. Gdy się zaciera, rdzewieje gdy poprostu się zasta. Silnik chce ruszyć ale nie może i coś tam mu na płytce w układzie pali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.