Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam witam !


1 września 2022, Niemcy atakują Polskę :D

Moje G20 odmawia współpracy przy niecałych 38tysiącach przebiegu.

Komunikat o niskim poziomie płynu.

Dolewam między 500-1000 mililitrów wody destylowanej jak zaleca assistance i lecę do autoryzowanego serwisu.


Diagnoza - nieszczelność turbosprężarki, odczynnik idzie na układ wydechowy.

Potrzebna nowa turbina i wymiana odczynnika w układzie.


Moje pytanie jest następujące. Czy około 900mililitrów odczynnika może w jakiś sposób zaszkodzić katalizatorowi i GPF ?


Pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Jakieś inne objawy poza komunikatem?

Ja przy przebiegu blisko 55k mam wrażenie że muszę ostatnio mocniej deptać gaz żeby się rozpędzić, jakby gdzieś trochę tych koni uleciało :mrgreen:

Opublikowano

Nie, totalnie zero objawów.


Wracałem wieczorem od znajomych do domu pokonując odcinek około 10km.

Autko było rozgrzane jak nim ruszałem ( stało z 30-45min na postoju po godzinnej przejażdżce ).

Jak zobaczyłem na zegarach sportowych że tem 100 stopni no to sobie raz czy dwa razy przycisnąłem i tyle.

Totalnie nie rozumiem skąd mogła się ta usterka zrodzić, biorąc pod uwagę, że auto pałuje tylko na gorącej oliwie którą co 10k km wymieniam.


Wydaje mi się , że musiała mi się jakaś wadliwa sztuka trafić...


Pozdrawiam serdecznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.