Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znalazłem więc E60 z 2003 roku, to 530i. Czy warto go kupić jako pierwszy samochód? Kosztuje około 2000 USD i wymaga jedynie wymiany pompy wody i wymiany chłodnicy, oba są dołączone do samochodu. Tak bardzo chcę wkręcić samochód i szukałem takiego, z którym mógłbym zadzierać, czy to byłby dobry pierwszy samochód? Wiem trochę o samochodach, ale tylko z tego, czego nauczyłem się online, więc po prostu nie mam pewności. Co myślicie? Z góry dziękuję!
Opublikowano
jezeli chcesz sie uczyc na wlasnym samochodzie to mozesz probowac na e60, tylko to juz wyzszy level anizeli podstawowy samochod z lat 90-tych. Ale w dzisiejszych czasach nowsze auta sa jeszcze bardziej rozbudowane, wiec w sumie zaczynasz ze srodkowego poziomu. Przy tym aucie kup kabelek i zainstaluj sobie ISTE. W tym modelu bedziesz mial przynajmniej spokoj z blacharka, bo modele jak e39, e46, e38 rdzewieja, wiec skupisz sie na silniku i reszcie a nie na tym zeby spawac i malowac
Opublikowano
z ta pompa wody i chlodnica to niekoniecznie musi sie na tym skonczyc. Mozliwe ze jest peknieta glowica, motor zostal przegrzany, zrobisz glowice, a pierscienie beda zapieczone.W tym silniku czesto padaja gwinty w bloku przy dokrecaniu glowicy, wiec z tym tez trzeba uwazac.
Opublikowano

Przejeździłem E60 7 lat i naprawdę sprzedawałem z żalem. Bardzo fajny, wygodny samochód który jednak ma już prawie 20 lat i jak na swój wiek jest dosyć zaawansowany.


Silnik w Twoim wypadku to m54 który jest dosyć bezpiecznym wyborem jeżeli za wczasy o niego zadbasz (odma, pokrywa zaworów która lubi się kruszyć i przepuszcza olej, miska olejowa, Disa). Jeżeli to USA to pewnie automat który jest sprawdzonym zfem 6hp. Tutaj należy dbać o wymianę oleju i mieć na uwadze falowanie obrotów bo to przeważnie oznaka zużytego konwertera.


Co do awarii to drobne uciążliwe i trudne do zlokalizowania pierdoły związane z elektroniką. Rozładowujący się akumulator, klema ibs to standard. Przewody w klapie które się wycierają...


Ogólnie jeżeli masz dużo cierpliwości to będziesz bardzo zadowolony. Pamiętaj tylko że jakikolwiek serwis to przeważnie kwota powyżej tysiąca niż 200/300zl. To właśnie problem samochodów w Polsce że są robione byle jak i byle czym oby było taniej.


Warto od razu wymienić olej w tylnim dyferencjale, US sprawdzić tuleje pływające.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.