Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszyskich może ktoś spotkał się z tym błędem 244800 dodatkowo co jakiś czas wyskoczą takie błędy 25E400 / 2AB700

Po wykonanym wypalaniu DPF i ponownym sprawdzeniem kodów wyskoczył mi właśnie ten podany w opisie, zrobiłem od wypalenia jakieś 10 km i poziom od regeneracji wzrósł do 60%.

Poziom popiołu w DPF jest około 50g

Przebieg około 240 tys km

Czas juz na pranie tego DPF ?

Opublikowano
Te dwa błędy związane są z czujnikiem ciśnienia spalin,może zwarcie w wtyczce bądź czujnik do wymiany. Dpf jest prawdopodobnie do wymiany, może coś czyszczenie po demontażu coś da.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błąd 244800 pojawia się u każdego kiedy przebieg na zegarach przekroczy 200 kkm, nie jest on odzwierciedleniem faktycznego stanu filtra tak że się nim nie przejmuj.
Opublikowano
Błąd 244800 pojawia się u każdego kiedy przebieg na zegarach przekroczy 200 kkm, nie jest on odzwierciedleniem faktycznego stanu filtra tak że się nim nie przejmuj.

 

Odebrałem dziś DPF nie znam się na tych parametrach pomiar przed wynosił 186 MB po czyszczeniu 034 MB

Przed czyszczeniem przepustowość powietrza 49% po czyszczeniu 98%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli czyściłeś dpf to jeszcze trzeba podłączyć kompa i powiadomić ecu o wymianie dpf w tedy wartość popiołu się wyzeruje i bedzie można wykasować błąd 244800.


Ps. Mógłbyś sobie to wykasować sam aplikacją na telefon Bimmer-tool

Opublikowano
Jeśli czyściłeś dpf to jeszcze trzeba podłączyć kompa i powiadomić ecu o wymianie dpf w tedy wartość popiołu się wyzeruje i bedzie można wykasować błąd 244800.


Ps. Mógłbyś sobie to wykasować sam aplikacją na telefon Bimmer-tool

 

Mam ta apke próbowałem kasować ten kod ale niestety nie dało się. No już został wyczyszczony myśle ze na jakiś czas będzie z nim spokój to tego dojdzie nowy czujnik ciśnienia przed turbina

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierw musisz wejść w funkcje serwisowe, następnie motor i tam jest gdzieś funkcja reset adaptacji DPF i dopiero kiedy to zrobisz można będzie wyczyścić błąd 244800.
Opublikowano
Pierw musisz wejść w funkcje serwisowe, następnie motor i tam jest gdzieś funkcja reset adaptacji DPF i dopiero kiedy to zrobisz można będzie wyczyścić błąd 244800.

 

Tak tez zostało zrobione po czyszczeniu, adaptacja nowego DPF. Ale problem mam dalej przejechałem się jakieś 50km zrobiło mi wypalanie sadza spadła do 8g i nagle wywaliło poziom sadzy na 60% po 10km następne wypalanie. Może tak być ze winy jest czujnik różnicy ciśnień ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, może być walnięty czujnik.
Opublikowano
Tak, może być walnięty czujnik.

Guzior a wiesz może coś na temat adaptacji tego czujnika trzeba coś w tym kierunku robić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie robi się, tylko wymiana ale na oryginał, później tylko wykasuj błędy.
Opublikowano
Nie robi się, tylko wymiana ale na oryginał, później tylko wykasuj błędy.

Wymieniłem na oryginał i jakies kosmiczne parametry pokazuje cisnienie wsteczne na samym zapłonie - 50 przejechałem się i wyskoczyło na - 400 :?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz problem elektryczny.

Zobacz kość przy czujniku czy konektory są czyste, zbyt mocno porozginane?

Oczywiście należy sprawdzić przewody zasilające czujnik.

Najczęściej przewody ułamują się/przecierają przy samym czujniku lub w plastikowych kanałach , w których przewody idą do sterownika auta.


1VnXddRJb3


1VnXUScRGW


1VnXj1wvKV

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.