Skocz do zawartości

N57 kod 244800


Pejti35

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszyskich może ktoś spotkał się z tym błędem 244800 dodatkowo co jakiś czas wyskoczą takie błędy 25E400 / 2AB700

Po wykonanym wypalaniu DPF i ponownym sprawdzeniem kodów wyskoczył mi właśnie ten podany w opisie, zrobiłem od wypalenia jakieś 10 km i poziom od regeneracji wzrósł do 60%.

Poziom popiołu w DPF jest około 50g

Przebieg około 240 tys km

Czas juz na pranie tego DPF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Błąd 244800 pojawia się u każdego kiedy przebieg na zegarach przekroczy 200 kkm, nie jest on odzwierciedleniem faktycznego stanu filtra tak że się nim nie przejmuj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 244800 pojawia się u każdego kiedy przebieg na zegarach przekroczy 200 kkm, nie jest on odzwierciedleniem faktycznego stanu filtra tak że się nim nie przejmuj.

 

Odebrałem dziś DPF nie znam się na tych parametrach pomiar przed wynosił 186 MB po czyszczeniu 034 MB

Przed czyszczeniem przepustowość powietrza 49% po czyszczeniu 98%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli czyściłeś dpf to jeszcze trzeba podłączyć kompa i powiadomić ecu o wymianie dpf w tedy wartość popiołu się wyzeruje i bedzie można wykasować błąd 244800.


Ps. Mógłbyś sobie to wykasować sam aplikacją na telefon Bimmer-tool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli czyściłeś dpf to jeszcze trzeba podłączyć kompa i powiadomić ecu o wymianie dpf w tedy wartość popiołu się wyzeruje i bedzie można wykasować błąd 244800.


Ps. Mógłbyś sobie to wykasować sam aplikacją na telefon Bimmer-tool

 

Mam ta apke próbowałem kasować ten kod ale niestety nie dało się. No już został wyczyszczony myśle ze na jakiś czas będzie z nim spokój to tego dojdzie nowy czujnik ciśnienia przed turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pierw musisz wejść w funkcje serwisowe, następnie motor i tam jest gdzieś funkcja reset adaptacji DPF i dopiero kiedy to zrobisz można będzie wyczyścić błąd 244800.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw musisz wejść w funkcje serwisowe, następnie motor i tam jest gdzieś funkcja reset adaptacji DPF i dopiero kiedy to zrobisz można będzie wyczyścić błąd 244800.

 

Tak tez zostało zrobione po czyszczeniu, adaptacja nowego DPF. Ale problem mam dalej przejechałem się jakieś 50km zrobiło mi wypalanie sadza spadła do 8g i nagle wywaliło poziom sadzy na 60% po 10km następne wypalanie. Może tak być ze winy jest czujnik różnicy ciśnień ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Masz problem elektryczny.

Zobacz kość przy czujniku czy konektory są czyste, zbyt mocno porozginane?

Oczywiście należy sprawdzić przewody zasilające czujnik.

Najczęściej przewody ułamują się/przecierają przy samym czujniku lub w plastikowych kanałach , w których przewody idą do sterownika auta.


1VnXddRJb3


1VnXUScRGW


1VnXj1wvKV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.