Skocz do zawartości

Czujnik zużycia klocków


Fuser

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Komunikat CHECK BRAKE LININGS i czerwony wykrzyknik. Można w INPA stwierdzić, który czujnik szwankuje ? Znalazłem tylko błąd bez konkretnej lokalizacji. Przód i tył są całe, nawet sprawdzałem miernikiem. Wygląda na to, że któryś przerywa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzięki, tak właśnie myślałem. Mam wrażenie, że to przedni czujnik fiksuje. Ostatnio zmieniałem klocki, stary się rozsypał przy demontażu. Miałem jakiś używany i wygląda na to, że jest wadliwy. Tydzień po montażu było OK, potem komunikat, teraz jak go testowałem znowu działa. Jak ponownie rozłączy to kupię nowy i tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie teraz ten problem. Skończył się klocek , paliła się lampka wymieniłem wszystko lampka nie zgasła. Pojeździłem trochę i czasem losowo gaśnie :evil:

Konstrukcja tego czujnika jest tak prosta że nie sądziłem ze może być wadliwy. Te czujniki zawsze kupuje najtańsze.

Daj znać jeśli wymiana czujnika rozwiąże problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pojeździłem trochę i czasem losowo gaśnie

Jesteś pewien, że to lampka od klocków ? Zegary LOW czy HIGH ? Nawet jak wymienisz czujnik na nowy lub skręcisz kabelki razem to komunikat nie znika. Musisz go skasować przekręcając na zapłon i czekasz około pół minuty aż zniknie. W E46 trzeba podobno wcisnąć hamulec, nie wiem czy w E39 też trzeba, nie pamiętam czy to robiłem. Potem kluczyk w lewo i dopiero wtedy uruchomienie auta nie skutkuje ponownym zapaleniem się lampki. Przynajmniej u mnie to zatrybiło. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że jak odpalasz od razu to czujnik będzie się świecił nadal. Jest zabezpieczenie, żeby lampka nie zgasła sama z siebie jakby czujnik nagle znowu połączył, a klocki były na ukończeniu. Na zegarach HIGH jest komunikat tekstowy oraz czerwony wykrzyknik. Na zegarach LOW będzie pomarańczowe kółko z kreseczkami po bokach.


Na razie u mnie nie świeci się na starym czujniku już tydzień czasu. Jak się ponownie zapali to stawiam na czujnik z przodu. Do drugiego auta kupowałem kiedyś FEBI i był bardzo porządny, dwadzieścia kilka złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.