Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


mam oto taki problem, kupiłem e53 w 4.4 z lpg od początku było słabe ładowanie na poziomie 12-13 po miesiącu jazdy spadło do 10 i już była kaplica. Długo szukałem kogoś aby zregenerował alternator, kiedy znalazłem odrazu mi powiedział że są dwa uda ;). Niestety miesiąc po regeneracji znowu brak ładowania, poradźcie co robić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na reklamację, to żadne cuda ten alternator, po prostu ma obudowę
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
na reklamację, to żadne cuda ten alternator, po prostu ma obudowę

Żadna firma nie chciała mi o regenerować, zregenerował znajomy jak wyprosiłem, nie ma ori regulatorów napięcia a te chińskie właśnie tyle działają działają co ten mój :( .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szukaj kogoś kto ma dostęp do części i daje gwarancję. Może kosztować więcej ale będzie działać. Lub szukaj używki sprawnej, zrób łożyska, szczotki, może pochodzi dłużej
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.