Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Od około trzech miesięcy zauważyłem więszky spadek mocy. Jak auto ma włączoną klimatyzację to tak naprawdę jakby w ogóle nie przyspieszało od 80km/h. Często falują obroty na biegu jałowym nie jakoś drastycznie. W dodatku nie wiem od czego tak się dzieje ale jak jest na luzie i chce "depnąć" albo lekko wcisnąć gaz to na początku się dławi na sekunde i potem dopiero wchodzi na obroty. Zapalił się check engine, po podpięciu pod komputer pokazały się błędy 112,171 i 135. Ostatnio wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu i skasowałem błędy ale po 2 dniach znowu zapalił się check. Z tego co czytałem to jeszcze ludzie próbowali wymienić odmę i dise ale boję się ładować w koszty jak czytam, że innym to nie pomogło. Sondy pracują elegancko. Zastanawiam się jeszcze nad przepływką i krokowym ale sam nie wiem. Proszę o jakieś porady.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wklej błędy odczytane w inpa. Jakiej firmy czujnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.