Skocz do zawartości

525d pompa w baku - wymiana


Fuser

Rekomendowane odpowiedzi

A żeby zrobić kołnierz na końcówce by się wąż nie zsunął, wystarczy wziąć gruby kawałek blachy, plaskownik itp. Wywiercic otwór fi8 taki jak rurka. Przeciąć wzdłuż otworu na pół. Włożyć obie blachy w imadło tak aby znowu otwór był w środku, rurkę przełożyć przez ten otwór i ścisnąć. Kawałek rurki musi wstawać ok 2mm. Włożyć w jej środek jakiś wybijak stożkowy(żeby średnicę zewnętrzną miał większa od rurki). I zaklepać kołnierz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Panowie u mnie pompka pod progiem cały czas buczy nawet pod czas jazdy ją słychać. Gdzie w Inpie sprawdzę i jakie powinna mieć parametry?

Ewentualnie jaką kupić czy tylko oryginał?

A prędzej jak było? Też buczała? Auto normalnie odpala i jeździ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gdzie w Inpie sprawdzę i jakie powinna mieć parametry?

Sterownik silnika M57, zakładka Analog 1, wartość pre-supply pressure. Zdrowa sztuka daje 4 bar na postoju, pod obciążeniem nie mniej niż 3,6 bar. W dwóch autach mam Magneti-Marelli, ale nie polecam, żeby ktoś nie narzekał, bo niektóre są głośne od początku. Ja jestem zadowolony, na jednej machnąłem już 60 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.