Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zdjęciu pokrywy zauważyłem niepokojące oznaki z pewnością oznaczające wycieki. Co to może być i jak to naprawić :D ?


Sytuacja 1

b0dbef5a1f954.jpg

237f1cfdec230.jpg

Potrzebuję ustalić co to za przewód i dlaczego jest umazany czarnym tłustym nalotem.


Sytuacja 2

https://zapodaj.net/f0fa8b9e302c6.jpg.html

f0fa8b9e302c6.jpg

Biały osad to zapewne z płynu chłodniczego. Jakiś czas temu dolałem ponieważ wyświetlał się komunikat o niskim stanie.


Ktoś się spotkał z którymś z powyższych?

Opublikowano

Jeżeli chodzi o problem nr1

Odkryłem, że jest to odpowietrzenie odmy. Pytanie dlaczego jest to wszystko mocno spocone na łączeniu tego przewodu. Czyżby separator puszczał olej?

Wystarczy wymienić w odmie sprężynę, gumę i ten korek czy jednak problem jest bardziej złożony?

Z tego co czytałem jeżeli puszcza olej to może to oznaczać przedmuchy, puszczanie oleju na pierścieniach cylindrów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień rurke na nową. Oleju tam zawsze troche będzie. Mozesz wymienić to co się da, jesli chodzi o odmę, w N47, bo troche już lat guma ma za sobą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.