Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam mały problem z Alpina D3

biturbo z silnikiem N47 2011r . Po wymianie EGR na zimnym silniku Zapala się Check i silnik wchodzi w Tryb awaryjny po około 3- 4 km jazdy gdy silnik nabierze temperatury błąd znika i tak za każdym razem gdy ruszam z zimnym silnikiem . Wcześniej na starym EGR błąd ten sam pojawiał się ale znacznie rzadziej i nie miał nic wspólnego z temperaturą silnika.

POMOCY

Z GÓRY DZIEKUJE

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam mam mały problem z Alpina D3

biturbo z silnikiem N47 2011r . Po wymianie EGR na zimnym silniku Zapala się Check i silnik wchodzi w Tryb awaryjny po około 3- 4 km jazdy gdy silnik nabierze temperatury błąd znika i tak za każdym razem gdy ruszam z zimnym silnikiem . Wcześniej na starym EGR błąd ten sam pojawiał się ale znacznie rzadziej i nie miał nic wspólnego z temperaturą silnika.

POMOCY

Z GÓRY DZIEKUJE

Na poczatek: fajne auto :cool2:

Egry sa dwa, elektroniczny oraz podcisnieniowy. Pasuje na awarie tego drugiego.

Opublikowano

Dzisiaj podłączyłem pod kompa i dwa błędy pokazało

1przeplyw powietrza w układzie egr błąd nr 4933 i czujnik ciśnienia OLEJU 4CAO .Dodam ze czujnik był tez wymieniony jakieś dwa tygidnie temu . Egr firmy PIERBURG WŁOŻONY

Dzięki za pomoc

Opublikowano
Dzisiaj wymieniłem tez drugi egr podciśnieniowy .Niestety bez zmian chwile po ruszeniu wywala błąd egr i czujnika ciśnienia oleju ktiry tez jest nowy wymieniony swą tygodnie temu .
Opublikowano

Numery oem

1 - 7.0218.01.0 - to jest ten malutki elektroniczny chyba

2. - 7.10334.07.022T100 ten jest ten większy z mechanicznym kowadełkiem w środku które mi się przycinało w starym egr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te numery nie pasuja. Podejrzewam ze wymieniles zawor sterujacy egr a nie egr. Zobacz dokladnie gdzie to podciśnienie idzie i czy klapa pneumatyczna sie rusza po odpaleniu, ewentualnie sprawdz reka czy mozesz ja przestawic. Mowie o klapce od dolu chlodniczki egr.
Opublikowano

Chyba udało się nam zdiagnozować problem . Egr nowy który kupiłem jest jakiś trafiony i dlatego są problemy . Wymontowalismy dzisiaj ten nowy i zamontowaliśmy mój stary egr który działał ale czasami się przycinał i wywalał błąd tak raz w miesiącu na kilka minut i potem ruszał dalej . Wstawialiśmy ten stary i problem zniknął . Na bank ten kupiony egr jest trafiny jakiś poszedł do reklamacji . Wymienić i tak muszę bo ten mój stary szwankuje coraz częściej a czyszczenie przestaje pomagać . Dlatego chciałem wymienić . Ale teraz zastanawiam się czy nie lepiej jest odłączyć całkiem egr zaślepić . Co myslisz wymieniać czy kastrować auto z egru?

Jeszcze raz dzięki za twój czas

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Absolutnie, zostaw egr, bedzie klekotal bardzo brzydko jak zaslepisz. Niestety, egr, tylko ori, przejechalem sie juz na paru Pierburg oraz Borg Wagner, mimo iz robia dla bmw, elektronika w niektorych sterownikach dde nie chce nimi prawidlowo sterowac. Ten co kupiles bedzie chodzil w serii F ale w serii E bedzie swirowal.
Opublikowano
Ok to walczę dalej . Po wekendzie wyminięcia inny i dam znak jak się sprawuje . Wiesz może jakiej firmy egr użyć najlepiej ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.