Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


ma może ktoś doświadczenie w takim temacie?

Chciałbym znać przyrost mocy, co trzeba zmienić, dodać i jak możliwe przybliżony koszt.


Z góry dzięki

Opublikowano

masakra skąd Ci ludzie się biorą .


Tego silnika nie warto uturbiac i nikt tego pewnie nie robi, może ktoś na świece

Hobbystycznie .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie, nie, nie.


A dwa - wybacz, ale nie uwierzę, że stać Cię na taki zabieg.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Swap na 3litry, ale to też nie tania opcja chcąc to zrobić dobrze, ale z drugiej strony nie znam grubości Twojego portfela


Najlepiej sprzedaj 320i i poszukaj mocniejszej opcji pod maską :)

Opublikowano

Ja miałem uturbione n42b20 w e46 nie było opcji zeby to dobrze wystroić... Ogolnie nie opłacalne i bez sensu ale jeśli masz siana to ktoo ci broni :)

po hamowni 250KM

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja miałem uturbione n42b20 w e46 nie było opcji zeby to dobrze wystroić... Ogolnie nie opłacalne i bez sensu ale jeśli masz siana to ktoo ci broni :)

po hamowni 250KM

Dzieki za info, dobrze wiedzieć, że jeszcze ktoś odpowiada z sensem na tym forum ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowiedzi, ktore tobie nie pasuja, nazywasz bez sensu a odpowiedz, ze nic z tego nie wyszlo i bylo to bez sensu, nazywasz sensowna?
Opublikowano
Odpowiedzi, ktore tobie nie pasuja, nazywasz bez sensu a odpowiedz, ze nic z tego nie wyszlo i bylo to bez sensu, nazywasz sensowna?

Jak ktoś wypisuje, że mnie nie stać to ładny dureń, ale chodziło o wstęp rozwinięcie zakończone. A tu nawet było uzasadnienie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez urazy, ludzie przy kasie nie jezdza 320i pytajac sie o turbo.... Tylko prosze nie pisz ze lubisz to auto, ze lubisz ten silnik i stac cie na wszystko,
Opublikowano
Bez urazy, ludzie przy kasie nie jezdza 320i pytajac sie o turbo.... Tylko prosze nie pisz ze lubisz to auto, ze lubisz ten silnik i stac cie na wszystko,

Ciekawość to jedna rzecz, a głupie pisanie to co innego. Lubię to auto bo ma mały przebieg, więc rozważam różne opcje. I fakt, gdybym miał kilkaset tysięcy na BMW to bym wziął E92 M Power z V8. Nie chce mi się już prowadzić dyskusji na temat majętności portfeli czy tego kto odpisał z sensem. Bez uzasadnienia każda odpowiedź jest nic nie warta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:mrgreen: :lol: E92 m power za kilkaset tysięcy :lol: Nie będę tego szerzej nawet komentować.



dla mnie takie pytanie i argumentacja autora tematu to po prostu jedno wielkie 'iksde'


Odpisałem ci 3x na nie, a dlaczego? Ano chociażby dlatego, że temat jak twój wraca cyklicznie kilkanaście x w ciągu roku. Zgodnie z regulaminem powinieneś był najpierw poszukać.. a dopiero potem zadawać pytanie, które niestety jest bezsensu i z góry odpowiedź wraz z rezultatem skazana jest na porażkę.


Co do uzasadnienia.. skoro n46 nie da się sensownie wystroić to uważasz, że n43, które oprócz bezpośredniego wtrysku, noxa, zaawansowanych algorytmów zmiany trybów pracy da się jakkolwiek wystroić? Tutaj nawet delikatne przyspieszenie zapłonu spowoduje wysypanie się szeregu błędów w perspektywie następnych kilometrów.. pomijając, że taki zabieg da może 5-10 koni czyli błąd pomiarowy.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
:mrgreen: :lol: E92 m power za kilkaset tysięcy :lol: Nie będę tego szerzej nawet komentować.



dla mnie takie pytanie i argumentacja autora tematu to po prostu jedno wielkie 'iksde'


Odpisałem ci 3x na nie, a dlaczego? Ano chociażby dlatego, że temat jak twój wraca cyklicznie kilkanaście x w ciągu roku. Zgodnie z regulaminem powinieneś był najpierw poszukać.. a dopiero potem zadawać pytanie, które niestety jest bezsensu i z góry odpowiedź wraz z rezultatem skazana jest na porażkę.




Co do uzasadnienia.. skoro n46 nie da się sensownie wystroić to uważasz, że n43, które oprócz bezpośredniego wtrysku, noxa, zaawansowanych algorytmów zmiany trybów pracy da się jakkolwiek wystroić? Tutaj nawet delikatne przyspieszenie zapłonu spowoduje wysypanie się szeregu błędów w perspektywie następnych kilometrów.. pomijając, że taki zabieg da może 5-10 koni czyli błąd pomiarowy.

 

Szukałem tematu ale nie znalazłem, nie jestem stałym bywalcem. Generalnie nie kupuje auta powyżej 100000km i stan co najmniej bdb, a taka M92 niestety kosztować musi, trzeba mieć też zapas kasy na ewentualne naprawy bo nie są to młode samochody. Druga sprawa nigdy nie wspominałem o silniku n43 ale nie ma to już znaczenia. Dopieszcze ta, bo mam taką ochotę a potem pomyślę nad jakimś mocniejszym modelem 325i lub 330i, jeśli mi się już nie znudzi jazda BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.