Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Panowie prosze o pomoc, ja juz rozkladam ręce. Pacjent e61 n47, auto na biegu jalowym jak i do 40km/h

dajac na luz drga jak traktor, po przekroczeniu 40km/h i wyrzuceniu na luz jest cisza, Gdy zamienie przewody podciśnienia przy elektrozaworze poduszek problem znika, ale tak raczej nie można jeździć po wtedy inpa pokazuje blad egr. Według mnie problem lezy gdzieś w podcisnieniu. Dodam ze elektrozawór wymieniłem na nowy ale brak efektu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mam podobnie tylko M47. Już kurwica strzela, wymienione pół auta i dalej to samo. Słyszałem, żeby podciśnienie z elektrozaworu które idzie z obydwu poduszek silnika zmostkować. Ponoć na poduchy idzie od 40km\h a tym sposobem robimy to permanentnie na stałe i mamy spokój. Ja próbowałem i nie działa. W ogóle wężyk nie zasysa. Coś jest zesrane. Vacum niby działa.
Opublikowano
Ja mam podciśnienie z poduszek zepniete na stale, auto dziala jak powinno. Mowa o n47, mozna też podłączyć wężyki od elektrozaworu ja odwrot i tez powinno byc dobrze, jeżdżę tak ponad rok. Czemu tak jest ? Nie mam zielonego pojęcia
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ja mam podciśnienie z poduszek zepniete na stale, auto dziala jak powinno. Mowa o n47, mozna też podłączyć wężyki od elektrozaworu ja odwrot i tez powinno byc dobrze, jeżdżę tak ponad rok. Czemu tak jest ? Nie mam zielonego pojęcia

Ale wcześniej były drgania a po spięciu na stałe ustały? Co dokładnie masz na myśli pisząc "zepniete na stałe", daj jakąś instrukcję jak to spiąłeś. Dzięki z góry.

Opublikowano
Ja mam podciśnienie z poduszek zepniete na stale, auto dziala jak powinno. Mowa o n47, mozna też podłączyć wężyki od elektrozaworu ja odwrot i tez powinno byc dobrze, jeżdżę tak ponad rok. Czemu tak jest ? Nie mam zielonego pojęcia

Ale wcześniej były drgania a po spięciu na stałe ustały? Co dokładnie masz na myśli pisząc "zepniete na stałe", daj jakąś instrukcję jak to spiąłeś. Dzięki z góry.

 

Po prostu wyciągasz dwa podciśnienia i łączysz je złączką jak na zdjęciu. Ot cała filozofia.


https://a.allegroimg.com/original/03bf51/2feaff174f9e814c514d24449047/ZLACZKA-MOSIADZ-5mm-lacznik-zlacze-waz-przewod-MDC

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Samochód działa prawidłowo, a podciśnienie poduszki powietrznej mam podłączone na stałe. Jeżdżę N47 od ponad roku i słyszałem, że podłączenie do niego wężyków elektrozaworu też jest w porządku. Uzasadnij swoją odpowiedź. Jestem całkowicie zagubiony.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W dniu 15.11.2022 o 01:54, kiedybl napisał(a):

 

Po prostu wyciągasz dwa podciśnienia i łączysz je złączką jak na zdjęciu. Ot cała filozofia.

 

https://a.allegroimg.com/original/03bf51/2feaff174f9e814c514d24449047/ZLACZKA-MOSIADZ-5mm-lacznik-zlacze-waz-przewod-MDC

Czyli zdejmujesz dwa wężyki z tego elektrozaworu co siedzi za kolektorem dolotowym i je mostkujesz tak? A króćce, które zostały po odpięciu wężyków na elektrozaworze zaślepić?

  • 8 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.