Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zanim pojechałem na przegląd wiedziałem ze cos puka z przodu ,po przeglądzie diagnosta stwierdził że do wymiany jest wahacz z prawej strony ten mniejszy .Ok wiec wymieniłem odrazu oczywiście z drugiej strony też plus łączniki stabilizatora.Niestety stuka w zawieszeniu nadal są tzn jak jede i wjeżdżam na nierówności/dziury z prawej strony strasznie tłucze co najlepsze na większych dziurach czasami tego wogóle nie słychać .Najgorzej zauważyłem jak jade np po bruku takim nierównym ,na dodatek zauważyłem że własnie z tej samej strony jak jade np wolniej i zacznę naciskać na pedał hamulca to własnie w tym kole czuje jak by luz i pukniecie. Byłem na 2 stacjach kontroli i nigdzie nie widza luzu tak samo u mechanika.... macie jakiś pomysł bo strasznie mnie to drażni
Opublikowano
Może stukać ta duża tuleja na wahaczu krzyżowym. Jak są to tzw hydropodpory to wyciek płynu powoduje zmiękczenie tej tulei ale dalej na szarpakach nic nie widać - tuleja jest cała ale inaczej pracuje.
Opublikowano
Może stukać ta duża tuleja na wahaczu krzyżowym. Jak są to tzw hydropodpory to wyciek płynu powoduje zmiękczenie tej tulei ale dalej na szarpakach nic nie widać - tuleja jest cała ale inaczej pracuje.

 

Mówisz o tym wahaczu dolnym tak tym największym? on był też sprawdzany nawet napinany łyszką przy sworzniu

Opublikowano

Wszystko zależy jak kto sprawdza.

Ta guma jest na tyle duża i sztywna, że na szarpaku nie wyjdzie nic. Miałem rozlany płyn z tego silenblocka i efekt był taki, że po najechaniu oboma kołami na poprzeczną przeszkodę - np. jak czasem zdzierają asfalt i później wjeżdżasz na wyższą warstwę - następowało takie stuknięcie (tylko wtedy).


Masz tam jeszcze dwa sworznie na stronę - też mogą stukać (jeden jest łącznie z wahaczem poprzecznym a drugi wymienny trzyma wahacz krzyżowy (banan).

Mogą stukać końcówki drążków kierowniczych lub same drążki. Łączniki stabilizatora lub stabilizator w gumie... Jest tam parę rzeczy do stukania a szarapanie nie zawsze pokazuje usterkę.

Opublikowano
Wszystko zależy jak kto sprawdza.

Ta guma jest na tyle duża i sztywna, że na szarpaku nie wyjdzie nic. Miałem rozlany płyn z tego silenblocka i efekt był taki, że po najechaniu oboma kołami na poprzeczną przeszkodę - np. jak czasem zdzierają asfalt i później wjeżdżasz na wyższą warstwę - następowało takie stuknięcie (tylko wtedy).


Masz tam jeszcze dwa sworznie na stronę - też mogą stukać (jeden jest łącznie z wahaczem poprzecznym a drugi wymienny trzyma wahacz krzyżowy (banan).

Mogą stukać końcówki drążków kierowniczych lub same drążki. Łączniki stabilizatora lub stabilizator w gumie... Jest tam parę rzeczy do stukania a szarapanie nie zawsze pokazuje usterkę.

 


Ok więc tak wczoraj znalazłem ,nie dawało mi to spokoju wiec zaciągnąłem żonę aby ruszała kołem :D i jest luz góra dół własnie na tym bananie czyli ten sworzeń który jest połączony na dwie śruby z zwrotnicą, już zamówione jutro powinienem mieć to odrazy zmieniam :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.