Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

stoję przed ambitnym zadaniem wyciągnięcia całego tylnego zawieszenia - cel to regeneracja, wymiana elementów zużywalnych oraz piaskowanie i malowanie trawersy wraz z wahaczami. Czy ktoś się orientuje, czy gdybym szukał kompletu na podmianę, to cały ten element (sanki + wahacze) różnią się między sobą , w zależności od modelu z którego pochodzą (sedan/touring; manual/automat; diesel/benzyna; przedlift/polift)?


Mam 524td manual z 1991, czy trzeba szukać zgodnego z moim dawcy czy znaleźć dowolne źródło w dobrym stanie i te elementy pasują plug and play?

Most, ośie, czy hamulce chciałbym przełożyć ze swojego auta, mam jednego dawcę na oku - limuzyna, 525i bez nivo, automat.


pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Były różne mocowania przy tylnej belce w zależności od rodzaju dyfra i musisz kupić taki sam.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.