Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, mama problem a autem. Brakuje mu mocy, w inpie zauważyłem, że podczas przyspieszania turbo ma zadane 2,4 bara a dmucha 1,4 przy słabszym naciśnięciu pedału ma zadane 1,8 a dmucha 11-1,2. Mam 2 błędy, właśnie ciśnienie doładowania i za duży przepływ spalin egr. Z tego co zauważyłem przepływomierz pokazuje na biegu jałowym dobrze, około 400, ale podczas przyspieszania ma zadane 1000(z wykrzyknikiem przed,ale z tego co wiem to przez inpe) a dochodzi do max 600 i więcej nie chce. Podejrzewam że to wina przepływomierza? Powinno być 1000 podczas przyspieszania? Po odpięciu przepływomierza auto jedzie tak samo jak z wpiętym, nic się nie zmienia. Dodam do tego, że cylinder 6 ma korekty +2 a podczas przyspieszania dochodzą do +3. Reszta wtryskiwaczy ok. Ale ciśnienie doładowania, raczej nie zależy od wtryskiwaczy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zależy ale jak nie chcesz wymieniać silnika to wymień wtryskiwacz na sprawny, stopiony tłok to chwila przy dynamicznej jeździe. Turbina sterowana podciśnieniowo? Przewody podciśnienia wymieniałeś? To jest euro 3 czy 4? Egr fabryczny czy coś grzebane?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.