Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od paru dni mam problem z elektryką w e90 2005r 318d

Przy przekroczeniu 3k rpm auto wywala błąd abs, trakcje i na zólto ręczny, w momencie wywalenia błędów licznik prędkości przestaje działać i dana fala radiowa przestaje odbierać sygnał, inne działają.

Jednak najgorszym momentem było jak auto zaczelo totalnie glupieć, akumulator na zolto sie palił, prędkościomierz nie działał razem z chwilowym zuzyciem paliwa, kierunki nie odbijały, raz zalaczyly sie same wycieraczki i podświetlenie pomarańczowe ( to z góry) zaczeło migotać, razem z podświetleniem guzika start. Na drugi dzień provlem ustąpił lecz zostało właśnie powyższe abs,trakcja itp po przekraczaniu 3k rpm, mam wrażenie że na rozgrzanym silniku się to nasila. jakies Pomysły?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W pierwszej kolejności doładuj prostownikiem akumulator.



Nie wiem jak wygląda u ciebie rolka na alternatorze ale narysuj na niej markerem średnicę i przejedź się . Jak zacznie ci wariować zatrzymaj się i zobacz czy narysowana linia jest w całości?


Kolejna sprawa, odpala ukryte menu i sprawdź co się dzieje z napięciem ładowania w czasie awarii.

Opublikowano
W pierwszej kolejności doładuj prostownikiem akumulator.



Nie wiem jak wygląda u ciebie rolka na alternatorze ale narysuj na niej markerem średnicę i przejedź się . Jak zacznie ci wariować zatrzymaj się i zobacz czy narysowana linia jest w całości?


Kolejna sprawa, odpala ukryte menu i sprawdź co się dzieje z napięciem ładowania w czasie awarii.

 


Czyli może akumulator padać?

Bo znajomy powiedział, że kabel plusowy też może się kończyć.


I czemu objawy są podobne do koronki abs/czujnika?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę, że akumulator nie jest głównym winowajcą.

Aby co kolwiek testować akumulator musi być sprawny.

Opublikowano
Nie akumulator tylko alternator. Sprawdź ładowanie.

 

akumulatora czy alternatora? Podczas wyskakiwania błedow czy jak? Jeztem zielony w tym temacie

Opublikowano

Do regeneracji zapewne pójdzie alternator.....

Regulator napięcia uszkodzony będzie .

Kiedyś taka usługa kosztowała 350zl..plus wyciągnięcie alternatora.

Chodz samemu dasz rade :)

Opublikowano
Do regeneracji zapewne pójdzie alternator.....

Regulator napięcia uszkodzony będzie .

Kiedyś taka usługa kosztowała 350zl..plus wyciągnięcie alternatora.

Chodz samemu dasz rade :)

 


100% obie z tych rzeczy?

Opublikowano
No to masz odpowiedź. Ja za zregenerowany zapłaciłem 420zł + 80 założenie sprzęgła kierunkowego. Regulator oryginał Valeo, nowe łożyska i komutator.
Opublikowano
jeśli nie przekraczam 2k obrotów, zmienim biegi do 1.8k nic sie nie dzieje, w tygodniu wymirniwm regulator i zobaczymy
Opublikowano

Regulator wymieniony na valeo, wszystko śmiga. Alternator sprawdzony u gościa co sie tym zajmuje i jest igła

Teraz pytanie, wiecie moze od czego ten regulator mógł paść?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.