Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent e39 530d 05.1999r.

Postanowiłem jakiś czas temu wymienić kierownice (zdjęcie 1) na serducho z multifunkcją, (zdjęcie 2) która aktualnie jeszcze nie działa, a że mam teraz trochę więcej wolnego czasu postanowiłem się wreszcie za to wziąć :D . Prześledziłem kilka tematów na forum i znalazłem informacje jak to *prawie* powinno wyglądać w moim przypadku, ponieważ instrukcje dołożenia multifunkcji w tym roczniku, dotyczą jedynie zmiany kierownicy bez multifunkcji na kierownice czteroramienną z multifunkcją przy poduszce (wychodzą z niej dwie wtyczki), a z kierownicy na zdjeciu nr 2. wychodzą trzy (poduszka, sterowanie radiem, tempomat)

I tutaj moje pytanie:

Czy ktoś kiedykolwiek ogarniał podobny temat i byłby w stanie podzielić się informacją jak to zrobić, żeby to miało ręce i nogi? Ew. jakby ktoś miał chociaż rozpiskę za co odpowiadają konkretne przewody z wtyczek od sterowania radiem i tempomatu.

Za wszystkie informację i porady z góry dziękuję ❤

Pozdrawiam.



a9daf7811a71452cmed.jpg

9623ce25711d3d1dmed.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisz do kolegi Szumrak. Robił "doktorat" w temacie kierownic :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki typ taśmy masz pod kierownicą? Obie poduszki są dwunabojowe? Zdjęcia wtyczek jakie masz przy serduchu.

Zdemontuje poduszkę i porób zdjęcia tego co tam masz.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.