Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Silnik N46 .Dzis rano jak zwykle pojechalem do pracy i samochod działał jak zawsze.Po pracy zapalił ze czkawka po czym zgasł gdy ledwo ujechalem z 2o metrów.Krecąc rozrusznikiem załapywał ale nie zapalił juz.Po sholowaniu mnie przez kolege do domu po podlaczeniu do ista wyskoczył bład 2b5d czujnik wału korbowego. Zabrałem sie do wymiany.Najpierw podmieniałem czujnik wałka lecz auto wciaz nie adpalało.Zabralem sie za wymiane czujnika wału korbowego bo miałem ori z podmianki.Orobiłem sie jak głupi sciagajc kolektor dolotowy jednak wymiana nic nie dała.Silnik kreci i NIE ODPAlA.Co moge jeszcze sprawdzic?? To wszystko stało sie bo auto stało ok 10 godz w pelnym sloncu a dzis było ponad 30 stopni.Pierwszy raz od kupna auto cos takiego mam choc juz nie raz auto stalo w upaly. Sprawdzilem bezpiecznikiw schowku i są ok.Aktywowalem istą pompe paliwa i ona bez problemu działa..Auto kreci i czasem załapuje na sekunde ale cos jakby odlaczało wtryski lub iskre. .Jak sprawdzic czy nie padł sterownik silnika bo juz to podejrzewam.Pomocy.


Edit

Pompa paliwa jest slyszalna ale nawet po chwili jak pochodzi po przekreceniu zaplonu to na listwie wtryskowej jest 0 bar.. Czy tak ma byc. Bo z tego co sie dowiedzialem to silnik pompy moze chodzic a obrobil wirnik i sie slizga. Czy moze to tez byc wina filtra paliwa a dokladniej jego regulatora?? Tylko ze filtr ma z 6 miesiecy. W kazdym badz razie caly czas jest zero na manometrze listwy wtryskowej. 0 bar..I nie smierdzi niespalonym paliwem nawet po dlugim kreceniu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy jest ruch obrotomierza przy próbie odpalenia? Jak masz niesprawny czujnik położenia wału to nie odpali. Ten używany jest pewny na 100%?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Przyczyna to urwany trzpien na wkladzie pompy ktory doprowadza paliwo do pokrywy pompy rurką.Jakis czas temu zauwazylem ze byl naderwany wiec skleilem.Nie bylo cisnienia bo wszystko wracalo do baku.W zasaszie jakim cudem towarzyszył temu blad czujki wału korbowego to niewiem. Byc moze niepotrzebnie zmienialem.Fakt faktem ze na tym starym w ukrytym menu pokazywalo obroty silnika podczas proby odpalenia jednak bylo to az 800 obr.Na tym drugim pokazuje 200 podczas krecenia rozrusznikiem. Baj de łej dzieki za odzew.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.