Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wysterowanie egr podczas wypalania dpf to praktycznie cały czas 5% a więc całkowicie zamknięty, czasem tylko wskoczy na 20% jak stanę w korku podczas wypalania a więc teoretycznie nie bierze udziału przy wypalaniu. Jego ograniczenie na pewno wydłuża interwały między wypaleniami dpf ale jak wpłynie na filtr całkowite wyłączenie egr nie mam pojęcia. Co do spalania to zamknięty egr to więcej powietrza a więc i większa dawka paliwa równa się wyższe spalanie ale jak to wygląda w praktyce?
Opublikowano
jezdzac na przymknietym EGR na 87mg spalanie mam mniejsze, wiec teoretycznie po calkowitym zamknieciu EGR powinno sie zmniejszyc - tylko tyle ze to teoria i moze ktos to ma juz zbadane?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.