Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam męczę się od soboty z moją Bunią e39 2.8 po odpaleniu silnika obroty sa dobre a po kilku sekundach spadają bardzo nisko , czy na benzynie czy gazie nie ma żadnej różnicy , wymieniłem swiece cewki , podłączyłem pod kompa i wyskoczył tylko błąd sanda lambda czy to może być tego przyczyna czy raczej szukać gdzie indziej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki konkretnie błąd?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dokładnie, jaki błąd?

samochód na zimno startuje z innej mapy, jak się nagrzewa, czyta wszystkie czujniki jakie go otaczają, wiec błędy które wskakują po rozgrzaniu silnika są kluczowe i od nich trzeba zacząć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze jedna ważna sprawa, samochód musi pracować poprawnie na benzynie, więc usuwasz usterki na benzynie, na tym paliwie ma pracować poprawnie, i do tego momentu gazu nie ma, jak silnik i jego problemy są opanowane, odpalamy gaz i stroimy, sterownik silnika nie wie że ma gaz, tak na prawdę oszukujemy go po przełączeniu, jest przekonany że pracuje dalej tak jak go stworzono, a faktycznie wiele się zmienia, sterownik silnika się adoptuje do warunków pracy, i jak są problemy, trzeba je opanować na benzynie, później z gazem też nie będzie problemów
Opublikowano
mechanik niby podłączył komputer i wyskoczył tylko jeden błąd sonda lambda zapytałem która bo sa dwie powiedział mi że nie pokazało na komputerze która to tylko ogólnie że sonda lambda . Zaczęło się od tego że w sobotę zaczęła mi spadać na niskie obroty mechanik powiedzial ze cewki dwie obok siebie padły wymieniłem te dwie cewki i swiece . Ogólnie jak jade i jest powyżej 1,5tys obrotów to ładnie jedzie ładnie chodzi . Jade jutro do innego mechanika żeby podłączył znowu komputer , ale u mnie w mieście jest ciężko z mechanikiem dobrym , dlatego zapytałem tu może ktoś coś podpowie mądrego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli jest błąd z sondy to już sam kod błędu definiuje która, podjedź do warsztatu który ma soft BMW i zapłać za diagnostykę, a najlepiej niech Ci wydrukują te usterki, poza tym dobrze też zrobić test drogowy i poobserwować wiele parametrów podczas jazdy, właśnie pracę sond, przepływkę, temperatury itd
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę dziwne że po odpaleniu jest ok przy takiej kompresji.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
coś dziwny ten Twój mechanik..samochód pracuje w miarę poprawnie do ciśnienia sprężania na poziomie 6, poniżej tego na zimnym będą już problemy z utrzymaniem pracy cylindrów, pewnie dlatego kazał Ci wcześniej zmienić cewki i świece, dziwne tylko że po zmianie wypuścił Cię do domu, bo na pewno przy sprężaniu 0.5 nie będzie pracował na tych cylindrach, o błędach z sond nie ma nawet o czym rozmawiać w tej sytuacji, bo przy takiej sytuacji, żadne wskazanie silnika nie będzie poprawne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź do innego mechanika i zleć pomiar kompresji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.