Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i proszę o radę

W X3 G01 2019 nie działa wibracja kierownicy (wyposażenie 2VG Performance Control/Lane-Departure Warning).

Panel kontrolny nie pokazuje żadnych błędów, w menu można przełączać siłę wibracji, ale bez rezultatów.

ISTA D również nie pokazuje żadnych błędów.

Pytanie: czy ISTA w przypadku awarii silniczka w kierownicy lub innych komponentów systemu musi pokazać błędy ?

dziękuję z góry

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jako że nikt nie komentuje problemu, dołączę własny update:

W Rheinhold w menu Maintenance przy wyłączonym silniku próba testu silniczka wibracji przynosi efekt w postaci ledwie wyczuwalnej pracy silniczka w dolnej części kierownicy.

Wniosek: silniczek pracuje, ale albo zbyt słabo (częstotliwość), albo jest on mocno stłumiony.

Na stronach US znalazłem stronę z SIB (Service Information Bulletin) nr. 662119 z grudnia 2019, z tytułem "66 21 19_LDW (LANE DEPARTURE WARNING): STEERING WHEEL VIBRATION NOT STRONG". Dotyczy samochodów "G01X3 Sports Activity Vehicle" i "G02 X4 Sports Activity Coupe" (z normalną kierownicą) do lipca 2019. Każą tam zdjąć izolację z silniczka wibracji...

Tutaj link: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10170590-9999.pdf

Ponieważ jest na forum parę wątków odnośnie adaptacji samochodów z US, myślę, że może jest tu ktoś, kto zna problem.

Trochę się waham, czy zdejmować kierownicę (airbag), żeby samemu obejrzeć tą izolację..

pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.