Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam grupę,

Chciałbym poznać waszą opinię odnośnie silnika N57. Kupiłem F31 330d z 2013 roku z przebiegiem 270000 km.  Pierwsze co zrobię, gdy ją przywiozę to na pewno rozrząd oraz oleje będą wymieniane. Ogólnie silnik ładnie pracuje na zimnym i ciepłym, nic nie stuka, skrzynia płynnie zmienia biegi. Auto do końca serwisowane w ASO, ostatni wpis jest przy przebiegu 250000+ km. Jako że chciałbym tym autem trochę pojeździć, na co zwrócić szczególną uwagę? Co porobić, żeby ten silnik jeszcze trochę posłużył?  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Ten silnik poza problemem z rozrządem nie ma istotnych uciążliwych wad. Podstawa dla dobrej kondycji silnika to skrócenie interwałów olejowych do max. 15tys. co podejrzewam nie miało miejsca jak samochód był serwisowany zgodnie z wymogami ASO. W tych okolicznościach i przy tym przebiegu dla świętego spokoju słuszną decyzją jest wymiana rozrządu. Ze względu na niemały przebieg należałoby się zastanowić czy wymieniać olej w skrzyni jeżeli już to statycznie. Edytowane przez Andrzej62
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
+sprawdzic/wymienic panewki, to zmora n57 szczegolnie po niemieckim serwisowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.