Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Chciałbym zapytać o poradę dot. wymiany zacisków w G30 520d ze zwykłych na niebieskie M pakiet. Czy wystarczy wymienić same zaciski bez wymiany tarcz czy trzeba wymieniać cały komplet + jakieś kodowanie itd.? Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę.

Opublikowano
Dzialaja bez kodowania, ale jest opcja ich zakodowania wiec zakladam ze tak lepiej ;) Ja zakodowalem w poprzedniej g31 520xd i w g01 2.0i obecnej po swapie zacisków tez kodowanie bylo
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Robiłem u siebie jakiś rok temu przekładka z 330mm na 370mm od 7 serii cały komplet plus kodowanie gouuPI.jpg zztVJr.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest wyraźna różnica jeśli chodzi o skuteczność hamowania ? ile taki zabieg może kosztować ?
Opublikowano
Że tak zapytam co sie koduje przy wymianie zacisków ? Ja wymieniałem u siebie i absolutnie nic nie kodowałem, jedynie wykasowałem inspekcje ( wymieniłem w momencie zużycia klocków i tarcz )

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Różnicy podczas zwykłej jazdy nie ma absolutnie żadnej, natomiast pojawia się kiedy musisz np awaryjnie zahamować lub hamujesz z prędkości autostradowych na krótkim odcinku. O efektach wizualnych chyba nie trzeba mówić. Natomiast ile kosztuje to pytanie bardzo względne. Zależy od wielu czynników , cena zacisków czy zrobisz to sam czy warsztat itd. Ja znalazłem używane na portalu aukcyjnym w świetnym stanie sam wszystko zrobiłem całość kosztowała mnie mniej niż 4K

Odnośnie kodowania w VO zmieniasz HO-WORT na SBRE czyli krótko mówiąc sterownik wtedy widzi hamulce jako M-Sport i będzie brał na to poprawkę. No bo inny jest przepływ płynu hamulcowego podczas hamowania w małym układzie z zaciskiem z jednym cylinderkiem inny z dwoma czterema etc. Tak zalecają bodajże na amerykańskim forum i tak zrobiłem. Wszystko pięknie śmiga.

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, jaka najmniejsza felga pod zaciski M-sport?

A u mnie weszło 17"

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pozwolę sobie odświeżyć temat, czy te zaciski i tarcze musza być o konkretnym wymiarze? Spotkałem się z ogłoszeniami do G30, a na nich zaciski nie dość, że inaczej wyglądają to w dodatku róznią się rozmiarem. Wiem, że zapewne inne hamulce idą w M550D i inaczej w 525d, ale jak będzie optymalnie żeby założyć do swojej 520d?


Znalazłem na ogłoszeniu komplet, który też jest w G20 i pasuje ponoć do G30. Czy tak może być?

Poniżej zdj.


https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/eyJmbiI6ImVsM3FxdDJwZTRnNzMtT1RPTU9UT1BMIiwidyI6W3siZm4iOiJ3ZzRnbnFwNnkxZi1PVE9NT1RPUEwiLCJzIjoiMTYiLCJwIjoiMTAsLTEwIiwiYSI6IjAifV19.rUL6PU5nReMTD4YZNaYjRdXK7qJZs4tVUrTKmppPEa8/image;s=1080x720


edit: sprawdziłem to przez BMW Store i rzeczywiście wychodzi to samo co np. w G20. Nie usuwam posta, bo może komuś się przyda info.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

Przy pierwszym hamowaniu zapewne żadna.

Na torze pewnie kosmiczna.


2x za używkę to jedno.

Drugie to że przy 374 min. 18 jak nie 19".

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

Przy pierwszym hamowaniu zapewne żadna.

Na torze pewnie kosmiczna.


2x za używkę to jedno.

Drugie to że przy 374 min. 18 jak nie 19".

 

W 540i przy hamulcach sportowych M trzeba zastosować felgi minimum 18", tzn. one wchodzą. Inna sprawa, że takie felgi w ogóle nie wyglądają, więc lepiej się w nie nie bawić i jeździć na 19" lub 20".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

Przy pierwszym hamowaniu zapewne żadna.

Na torze pewnie kosmiczna.


2x za używkę to jedno.

Drugie to że przy 374 min. 18 jak nie 19".


W 540i przy hamulcach sportowych M trzeba zastosować felgi minimum 18", tzn. one wchodzą. Inna sprawa, że takie felgi w ogóle nie wyglądają, więc lepiej się w nie nie bawić i jeździć na 19" lub 20".

No tak, bo 540i przy M (S2NH) ma już 374 mm z przodu.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.