Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kup sobie takie zaciski do przewodów elastycznych, są różnej wielkości. Skręcasz i zleci wtedy tylko to co w chłodnicy i końcówce wężą. Pamiętaj, że olej w skrzyni sprawdza się w odpowiednim zakresie temperatur. Trzeba podłączyć kompa i być w tym zakresie. Kilka stopni róznicy a poziom zancząco się zmienia.
Opublikowano

Popychasz wąż w kierunku wymiennika, potem tę białą tuleję w kierunku węża, tak trzymając powinno zejść.


Rozumiem że strona wodna jest zapchana wymiennika bo jakiś uszczelniacz został wprowadzony do układu?

Opublikowano
Dzięki, to już coś wiem bo nie robiłem tego. Czy był uszczelniacz to nie wiem auto od ponad 2 lat mam i nic mi nie wiadomo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.