Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Nie mogę uporać się z problemem Valveteonic. A mianowicie doszedłem do tego, że na valvetronic nie jest podawane napięcie. Po odłączeniu masy od silnika z kostki która wychodzi z DME (komputera silnika) i idzie do zintegrowanego modułu zasilania nagle napięcie powraca na valvetronic. Bo podłączeniu tej masy nagle znika ponownie. Z komputera silnika na masę wychodzi 5v czyli prawdopodobnie zwarcie. Bezpieczniki sprawdzone w bagażniku po prawej stronie oraz za schowkiem. Przewodu pod samochodem nigdzie nie uszkodzone. W komorze silnika również nie widać żadnych uszkodzonych kabli. Valvetronic nowy. Komputer podmieniany i dalej to samo. Błędy jakie wykazuje to 133011 valvetrnoic, reakcja wtórna napięcia zasilania i 1F0515 valvetronic, przerwanie przewodu. Wiecie może dlaczego z dme wychodzi 5v na kabel masowy do silnika, przez co jest reakcja wtórna zasilania do dme ?
  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

walczyłem kiedyś z E90 z podobnym problemem, skończyło się na wymianie sterownika silnika, tam był problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.