Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Pacjent to e46 m54 2.5 litra polift. Opiszę swój problem z którym walczę od kilku tygodni. Auto postało przez weekend. Po weekendzie jazda do pracy wywalilo błędy jak w tytule. Auto pracowało jak traktor. Podpięcia do kompa silniczek krokowy i przepływka. I tu zaczyna się zabawa. Wymieniłem przeplywke na ori uzywkę i podmieniłem trzy silniczki krokowe i cały czas problem powraca. Nie ma znaczenia ile przejadę czy 5 km czy 30 km cały czas po podpięcia do kompa wychodzi blad silniczka korkowego. Dodam że układ jest szczelny i nie wiem gdzie dalej szukac problemu. Wszystkie silniczki krokowe były uzywki ale ori i nie sądzę zebym miał takiego pecha żeby tyle sztuki były uszkodzone. Blad jaki znalazłem w dme to 5e19 i 5e24 Pozdrawiam



dla prawdziwych miłośników bmw mam kilka świetnych filmów bmw dla dorosłych)))

https://freeporntubes.org

https://porndude.icu

https://sexsites.pro

Edytowane przez cuwirihe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To błędy z dsc a nie dme, wklej z obu sterowników odczytane w programie inpa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.