Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam panowie, mam problem z moją F10. Mam wspomaganie elektryczne lecz ono działa tylko, że nie odbija mi kierownica i nie prostują mi się koła. Po przejechaniu może 30 metrów pojawia mi się błąd „Dodatkowy wysiłek przy kierowaniu” - żółta kierownica z wykrzyknikiem. Lecz jak zgaszę samochód i odpalę na nowo to błąd znika i ponownie po przejechaniu takiego odcinka włącza się na nowo i tak w koło. Z góry bardzo dziękuje za jakiekolwiek odpowiedzi
Opublikowano
a błędy w ISTA?
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Pytanie było zadane początkiem lipca i jak widać kolejny forumowicz, który pyta, liczy na pomoc ale nie ma „odwagi” napisać co tak naprawdę było powodem usterki…..
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Przecież napisałem w drugiej wiadomości że samochód jest po dzwonię, więc to pewnie było przyczyną. Lecz dzwon był lekki dlatego w pierwszej kolejności zapytałem o to tutaj, bo wykluczałem skrzywioną maglownice
Opublikowano
I wymieniałeś maglownicę czy coś jeszcze? pomogło?
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 3 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam ponownie, finalnie wymieniłem magiel. Było dobrze, lecz po dwóch miesiącach z dnia na dzień znowu zrobiła się „sztywna kierownica” i w dodatku wyskakuje mi ponownie błąd „Dodatkowy wysiłek przy kierowaniu”. Czy przyczyną może być drążek kolumny kierowniczej?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam ponownie, finalnie wymieniłem magiel. Było dobrze, lecz po dwóch miesiącach z dnia na dzień znowu zrobiła się „sztywna kierownica” i w dodatku wyskakuje mi ponownie błąd „Dodatkowy wysiłek przy kierowaniu”. Czy przyczyną może być drążek kolumny kierowniczej?

 

Jak Cie to pocieszy, to znam przypadek, z dosc znanej fabryki bardzo drogich, samochodow luksusowych, gdzie wymieniono silnik tylko dlatego, ze nikt sie porzadnie nie przyjrzal wtyczce, w ktorej jeden pin byl luzny i sie wysuwal w czasie podpinania, wiec silnik raz dzialal prawidlowo raz nie. I takie rzeczy dzieja sie w miejscach, gdzie dostep do inzynierow i pozornie najlepszych fachowcow jest bezproblemowy. Takie przypadki sa na porzadku dziennym. To co sie dziwic, ze jakis tam mechanik, potrafi tylko wymieniac czesci, zamiast prawidlowo diagnozowac usterke.

Opublikowano
Panowie, przez jaką stronę mogę dodać tutaj filmik? Chciałbym się was poradzić co mogło pójść nie tak, że mi postrzępiło pasek który chodzi w maglownicy i silniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.