Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dopadł mnie problem przestawiającego się lusterka prawego, po zgaszeniu auta leci do góry lub do dołu.


Jeden pin był zaśniedziały, czyszczenie nawet pogorszyło sprawę, bo teraz mam już przestawianie notorycznie, kiedyś tylko przy wilgoci.


Lusterko 3 pin, fotele z pamięcią, bez fotochrom.


Czy każde prawe lusterko 3pin(lin), do ruchu lewostronnego ma ten sam moduł, czy pamięć, fotochrom itd ma znaczenie na wersję tego modułu?


Rozumiem że wiązka przewodów z realoem 67136972537 to właśnie część z modułem.

Opublikowano

Widzę że nie jest to jednak jeden rodzaj - opcja z fotochrom $430 ma inny nr 67136972541...


Faktycznie z mojego modułu wychodzą tylko dwa kable do wkładu.


To może ktoś wie czy moduł od lusterka z fotochrom będzie się przestawiał po włożeniu w miejsce lusterka bez fotochrom?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opadać nie powinno , ale problemem będzie podgrzewanie. Zwykłe lusterko ma dwie wsuwki. Fotochrom ma 4 piny we wtyczce. Będziesz musiał sobie zrobić adapter na grzanie i podłaczyc go do przewodu czerwonego i brązowego z wtyczki na fotochrom, bo to jest do grzania. Dwa pozostałe są do fotochromu.
Opublikowano

Czyli to potwierdzona informacja, moduł będzie działał jak trzeba.


Kable i tak do pocięcia, chyba prościej niż rozbierać okno żeby się do wiązki dostać - chociaż e92 ma tylko taki mały trójkącik, to może da się go łatwo zdjąć.


Sporo jest też informacji o tym że moduł od anglika też będzie działał, poza opadaniem przy parkowaniu, czy ktoś może potwierdzić że tak jest.


Dostępność anglików jest olbrzymia, w dość dobrych cenach, niestety zwykle brak opisu funkcji lusterka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z anglikiem to może być większy problem. Komunikacja jest przez LIN, wiec w tym module jest pewnie zapusane, że jest to lusterko Lewe bądź prawe, wiec problem będzie też z ustawianiem, bo jak przełaczysz na jedna stronę to według mnie oba będą się ustawiać, a znowu na drugiej rzadne, ale nigdy tego nie sprawdzałem.
Opublikowano

To powalczę jeszcze ze swoim modułem, postaram się powykrzywiać piny(właściwie jeden zzieleniały) od silników i może się uspokoi.


Wcześniej myślałem że to silniki krokowe, ale może to zwykłe silniki szczotkowe i jakieś sprzężenie które szwankuje.

Spróbuję to ustalić pomiarami w weekend.


Dziwne jest zachowanie tego lusterka bo jak wciskam pamięć 1 kilka razy pod rząd to za każdym razem lusterko prawe idzie jakby o mały krok do góry(lewe nawet nie drgnie).


Co natomiast lusterko chce zrobić jak gaszę silnik, nie wiem, chwilowo ustąpiło.


Opuszczania przy parkowaniu nie używam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z anglikiem to może być większy problem. Komunikacja jest przez LIN, wiec w tym module jest pewnie zapusane, że jest to lusterko Lewe bądź prawe, wiec problem będzie też z ustawianiem, bo jak przełaczysz na jedna stronę to według mnie oba będą się ustawiać, a znowu na drugiej rzadne, ale nigdy tego nie sprawdzałem.

Dokladnie tak bedzie. Anglik odpada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.