Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, pacjent to E53 3,0 184KM 2002 rok. Problem polega na tym że auto stojąc raz odpali raz nie, czasami trzeba długo kręcić, jak odpali przejedziemy się kilometr odpali albo nie I tak samo np 30km po zgaszeniu raz zapali raz nie. Pompka w.podlodze chodzi kiedy nie chce odpalić i tak samo sprawdzone podawanie paliwa przy filtrze. Komputer pokazał monitorowanie ciśnienia szyny, ciśnienie szyny zbyt niskie podczas uruchamiania kod 09f6. Mechanik twierdzi że to zawór ograniczający ciśnienie paliwa (taki mały okrągły z trzema wężykami) koszt nowego ok 700zl nie widzę nic tańszego. Pytanie czy ktoś się z tym spotkał czy to jest przyczyną, głupio wydać 700zl na coś co będzie dobre
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kup używkę i podmień, nie powinna tyle kosztować.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

szukasz tylko do x5 czy m57?

Znajdź numer na realoem i wtedy szukaj z czego pasuje, bo pasuje na pewno z wielu modeli i silników.

https://www.realoem.com/bmw/pl/select

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niektóre części są zamienne z innymi modelami, patrz na który numer części się zmieniają
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.