Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy Ktoś z szanownych kolegów wymieniał w swoim aucie pokrywę schowka podłokietnika w panelu środkowym, lub listwę środkową od strony kierowcy?u mnie te dwa elementy wyglądają bardzo słabo i chciałbym w końcu się tym zająć. Zakładam nowy wątek ponieważ nie znalazłem nigdzie rządnej informacji na ten temat. A nie chciałbym czegoś połamać/popsuć podczas rozbiórki. Mam znajomego tapicera który ogarnie temat poszycia skóry, ale sam muszę rozebrać panele schowka i listwy oraz złożyć całość spowrotem w całość.


d91ddd861ecdd80b39105d28ef316abf_big.jpg


Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.


Zdjęcia mojego podłokietnika.

Opublikowano
na colorlook można kupić farbę do renowacji skóry. wyjdzie taniej i szybciej. brat robił boczek drzwi i wyszło zawodowo (robił to 1 raz)
Opublikowano
na colorlook można kupić farbę do renowacji skóry. wyjdzie taniej i szybciej. brat robił boczek drzwi i wyszło zawodowo (robił to 1 raz)

 

Wiem, że można malować, ale nie chcę takiego rozwiązania. Chciałbym to zrobić to raz a dobrze. Znajomy oddawał E91 do firmy która zajmuje się renowacja skóry, miał podobne przetarcia na fotelu kierowcy. Po usłudze wyglądało to ekstra, niestety efekt nie utrzymuje się zbyt długo.


Swoje F10 przygotowuje pod siebie i nie uznaje kompromisów. Znalazłem na na zagranicznym forum coś takiego, więc chyba da się to rozebrać i złożyć ponownie. Pytanie tylko jak?


54d3bca14f5de9801f0b1aa36ed2e9a0_big.jpg


8c4c218d2729a33cf5a7ddf4a900034e_big.jpg

Opublikowano
Na pewno początkowy efekt będzie lepszy niż farbowanie ale też nie masz pewności że odcień ten sam będzie na takim zakupie. Ja też jak kolega malowałem boczek drzwi od kierowcy i efekt utrzymuje się już chyba ze 2 lata więc nie jest źle, a jak by co zawsze można poprawić. W lato będę też robił podłokietnik bo w jednym miejscu farba zdarta, ale nie wygląda tak tragicznie jak u ciebie. Też pomaluję bo farby zostaje na długo. Mam Dakota Oyster więc chyba to samo co u ciebie.

spacer.png

Opublikowano

Zespole,

W końcu miałem chwilę czasu żeby się zabrać za temat wymiany paneli.


Wygląda to tak:

12680e1cdd90013af3ce16920452ff0a_big.jpg


Rozbiórka jest banalnie prosta.

Na początku otwieramy podłokietnik. Zdejmujemy klapki zabezpieczające (spód podłokietnika)

b120664e674b2572798d1e21cb8ae191_big.jpg


29bf0cbfb4b9654b35f4ddc2a32e6742_big.jpg


Wyjmujemy zabezpiecz nią. Są to dwa jarzma, na każdym z zawiasów. Jeden z białą główką, który trzeba odciągnąć i wypchnąć w bok.

d477297d110b79b18cdac620d7fb28df_big.jpg


Podobnie drugi zawias z tym że tu musimy najpierw zdjąć sprężynkę. W tym celu odciągamy koniec sprężyny z zagłębienia i całość przesuwamy w bok. Samo jarzmo należy złapać jakimiś ciążkami i również wysuwamy w bok z otworów.

c2aedf6283b67c4d8eee9ea711c56ed0_big.jpg


0a2a950c1fca7efda40776de6f795314_big.jpg


Analogicznie rozbieramy druga część pokrywy schowka.


Poniżej link do całej galerii zdjęć z pracy.

https://www.jpg.pl/galeria,25060,bmw-f10-podlokietnik-listwa-gotowe.html


Procedurę demontażu panelu dekoru z części środkowej konsoli na forum opisał Greg2014.


Poniżej zamieszczam link do posta:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=252409

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.