Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Tak jak w temacie przebieg 270kKm zaczynają mi falować obroty przy stałej jeździe, trochę poszarpuję przy zmianie biegów, gdy jadę z góry przy hamowaniu obroty bardzo rosną. Olej w skrzyni wymieniony, przejechane 60kKm. po wymianie nic się nie działo. Teraz mam pytanie do szanownych kolegów. Czy to objawy padającego konwertera ? Jak go poprawnie zdiagnozować co by nie pchać się w koszta.


Pozdrawiam

Opublikowano

U mnie podczas stałej jazdy nie było zauważalne falowanie dopiero jak wrzuciłem na tempomat to falowały obroty do 100km/h. Skończyło się na wymianie konwertera.

Jak już zrzucasz skrzynie to wymień od razu olej

Opublikowano
Olej po zakupie wymieniłem zaraz. Od wymiany jest ok 60k. Ale muszę jeszcze sprawdzić wtryski, przepływkę wszystkie podciśnienia, egr , przepustnicę, olej ASB. adaptacja i jak to nie pomoże to na końcu konwerter.
Opublikowano

60tys to moim zdaniem już odpowiednia pora na wymianę.

Włącz tempomat przy 60km/h i jeżeli obroty będą falować to ma 99% konwerter.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Nigdy nie ma co się spieszyć z naprawą konwertera lub innych drogich napraw. Wszystko wskazywało że to konwerter bo falowanie obrotów przy stałej prędkości np 60km/h. Ale po zmianie stacji paliwowej i wlaniu do paliwa środka do czyszczenia wtryskiwaczy problem falowania obrotów zniknął. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.