Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z układem hamowania. Konkretnie pedał staje się twardy podczas hamowania. Z tego co zauważyłem w serwie hamulcowym jest olej który dostał się tam przez wąż od vacuum pompy. Z tego co wyczytałem na forach jest tyle teorii ile mechaników :). Generalnie po przewertowaniu kilku forów wydaje mi się że wystarczy wymiana zaworku zwrotnego na wężu od vacuum pompy i serwa. Znalazłem również teorię o zapchanym separatorze oleju który tworzy ciśnienie i wyrzuca olej w najsłabszych punktach. Jest ktoś może obeznany w temacie kto wie jak rozwiązać ten problem lub co jeszcze można sprawdzić wy wykluczyć lub potwierdzić zapchany separator? Dodam że już jakiś rok temu miałem ten sam problem z hamulcem i mechanik rozwiązał go (jak widać tymczasowo) poprzez wymianę serwa i pompy hamulcowej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Sprawdź działanie zaworka zwrotnego i szczelność serwa. Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W głowicy od strony grodzi.

Wymień pompę vacum.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.